Helle Skrevet April 18, 2006 Rapporter Skrevet April 18, 2006 Hejsa Ja, nu hvor vi har solgt vores lejlighed, skal vi også finde den mest optimale måde at flytte vores penge på. På overtagelsesdatoen får vi pengene ind på vores svenske konto. Hvordan flytter man disse penge mest optimalt (til en dansk bank), så man får den bedste kurs og flest penge ud af det i sidste ende? Nogle kloge hoveder her med et godt råd? KH Helle
Helle Besvaret April 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2006 OK - ku lige se mig for Jeg har lige læst tråden nedenunder, og jeg tror jeg har fået svar på det jeg spurgte om... KH Helle
Gio Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Jeg har lige læst tråden nedenunder' date=' og jeg tror jeg har fået svar på det jeg spurgte om...[/quote']Søgefunktionen....burde jo være det første du brugte...*hmm*...
Helle Besvaret April 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2006 Tja, jeg ved det. Men nogle gange er det jo lettere at skrive end at tænke først, ik ?!
Gio Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Tja' date=' jeg ved det. Men nogle gange er det jo lettere at skrive end at tænke først, ik ?![/quote']I dét tilfælde, så glemte du --> Ikke at det er en valid undskyldning...men.... Nå...altsammen OT - så jeg lukker.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu