Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej. Er der nogle som har fået opgørsel retur fra Skatøresund. Altså restskat eller penge retur. ? Hvor lang tid skal man regne med der går. ? Mvh Tim
Hej Tim, jeg talte med en medarbejder fra SkatØresund i sidste uge. Hun fortalte de havde så travlt ved telefonerne at de end ikke fik tastet de selvangivelser ind der var allerede modtaget. Et forsigtigt skøn hed nogenlunde som sidste år. Og der fik vi vores 5. juli...
Besvaret

Har først lige modatget min flotte blanke selvangivelse i forgårs. Tænk at de ikke engang vedlægger en svarkuvert, så en sådan mååte man selv ud og købe. Jo jo, fin service jeg får for alle de skattepenge de suger ud af mig.

Besvaret

Nåda. er helt benovet. har lige modtaget selvangivelsen og tro det eller ej, den er forudfyldt. der mangler lige at blive skrevet en lille million-milliard på i kørsel, men ellers ser alt ud til at være i den skønneste orden. meget positivt overrasket. Så skal jeg nok bare vente de sedvanlige 4 måneder på at de åbner brevet, indtaster mine kørselsdata og trykker "Enter".

Besvaret
Nåda. er helt benovet. har lige modtaget selvangivelsen og tro det eller ej, den er forudfyldt. der mangler lige at blive skrevet en lille million-milliard på i kørsel, men ellers ser alt ud til at være i den skønneste orden. meget positivt overrasket. Så skal jeg nok bare vente de sedvanlige 4 måneder på at de åbner brevet, indtaster mine kørselsdata og trykker "Enter".
Jeg ville være bekymret for der var sket en fejl!!! Seriøst. Står der "Selvangivelse for begrænset skattepligtige" øverst?
Besvaret

PIS. Self stod der bare "selvangivelsen" på. Nu var jeg ellers lige så glad. 45 minutters omstilling og ventemuzak senere sidder jeg nu og er ved at printe skidet ud fra internettet selv fordi klovnerne har lavet en eller anden uspecificeret fejl da de har behandlet mine ellers korrekt udfyldte og indsendte oplysninger fra sidste år. Så jeg er nu åbentbart registreret som bosidende i danmark, men stadig med en adresse i sverige og tilknyttet skat øresund :sick: Hm. Er det ikke herligt når papirnusserene ingen gang selv kan funde ud af deres enge regler.

Besvaret
Er det ikke herligt når papirnusserene ingen gang selv kan funde ud af deres enge regler.
Typisk for SKAT...get used to it. Især når du nu er blevet mere "besværlig kunde" - sådan flyttet udenlands, men stadig arbejder i DK *tsk-tsk* :o
Besvaret
PIS. Self stod der bare "selvangivelsen" på. Nu var jeg ellers lige så glad. 45 minutters omstilling og ventemuzak senere sidder jeg nu og er ved at printe skidet ud fra internettet selv fordi klovnerne har lavet en eller anden uspecificeret fejl da de har behandlet mine ellers korrekt udfyldte og indsendte oplysninger fra sidste år. Så jeg er nu åbentbart registreret som bosidende i danmark, men stadig med en adresse i sverige og tilknyttet skat øresund :sick: Hm. Er det ikke herligt når papirnusserene ingen gang selv kan funde ud af deres enge regler.
Undskyld hvis jeg har ødelagt din dag:flov:. Jeg tænkte godt inden jeg skrev det imorges, at det muligvis ikke var en god nyhed... Den gode nyhed er at du næsten kan overføre alle felterne fra den "forkerte" til den rigtige, bortset fra en del af felterne er på suplementet istedet.
Besvaret

Hey ingen problem, men derimod 1000 tak Moerke, for at gøre mig opmærksom på det. Sidder alligevel bare og kigger på regnen og fiser overskudsferie af til d. 01 maj.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...