Lynge Skrevet April 27, 2006 Rapporter Skrevet April 27, 2006 På tisdag den 2:e Maj startar 2000-talet's största skivrea på Subwax, 7000 vinyler och 2000 cd's ska rea ut! Massa elektroniska godbitar, hip hop, reggae, drum & bass, funk, disco osv. säljs ut till vrakpriser! Du hittar oss på Torggatan 4 (passagen) i malmö och vi öppnar kl. 11, först till kvarn...
Furland Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Godt man så skal på aften arbejde, og kan stikke forni Malmö inden! Nu bliver jeg nysgerrig, Lynge hvilken interesse har du i scenen/butikken, da jeg så småt er ved at arrangere noget herovre....?
Lynge Besvaret April 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2006 Nu bliver jeg nysgerrig' date=' Lynge hvilken interesse har du i scenen/butikken, da jeg så småt er ved at arrangere noget herovre....?[/quote'] Tja jeg har faktisk ingen interresse i det overhoveder, kender bare en gut her i Malmø der har et pladeselskab og arbejder en hel del som DJ. Han arrangere også en del fester i Malmø hvor jeg har været med nogle gange, og er derfor landet på hans mail liste, så han skriver engang imellem om den her slags ting. Og da det ingen interresse har for mig, så tænkte jeg at der måske en nogen herinde der kunne bruge det til noget. Håber du finder noget musik du kan bruge:th2:
Lynge Besvaret April 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2006 Nu fandt jeg lige den hjemmeside, der vist har fingeren på pulsen om hvad der sker i Malmø og omegn, i den her genre. I kan bare melde jer på deres mail liste. http://www.klubbdynamit.se/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu