CAC Skrevet April 28, 2006 Rapporter Skrevet April 28, 2006 Er der noget man skal være opmærksom på hvis man køber en brugt bil med nybilsgaranti. Hvis jeg nu f.eks. køber en brugt bil i Stockholm, men bor i Malmø, vil jeg så skulle tage til forhandleren i Stockholm hvis der er noget galt som garantien dækker, eller hvordan fungerer det? Er der andet man bør være opmærksom på hvis man går i de tanker? På forhånd tak
Miriam Besvaret April 28, 2006 Rapporter Besvaret April 28, 2006 Er der noget man skal være opmærksom på hvis man køber en brugt bil med nybilsgaranti. Hvis jeg nu f.eks. køber en brugt bil i Stockholm, men bor i Malmø, vil jeg så skulle tage til forhandleren i Stockholm hvis der er noget galt som garantien dækker, eller hvordan fungerer det? Er der andet man bør være opmærksom på hvis man går i de tanker? På forhånd tak Du kan tage til alle de autoriserede værksteder der er ! Hvad kigger du på ?
CAC Besvaret April 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2006 Du kan tage til alle de autoriserede værksteder der er ! Hvad kigger du på ? Når først vi finder os en lejlighed, og har lige set en der passer til vores krav, så er jeg ude efter en Fabia RS. Bortset fra de grønne pletter i hist og her, så er det jo en helt ok bil. Har prøvekort en del af de mindre biler i samme segment, og skodaen vinder altså på point efter min mening Har kun kørt andres biler de sidste 11 år (læs aner ikke en bønne om de rent praktiske omstændigheder ved at være bilejer, og har desuden 10 tommelfingre, men det kommer vel ikke sagen ved....), så det er vist et godt sted at starte:laugh:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu