Mike Skrevet April 29, 2006 Rapporter Skrevet April 29, 2006 Nogle virksomheder tilbyder deres medarbejdere at trække omkostningerne for BroBizz'en direkte fra medarbejderens bruttoløn. Hvilket i kroner og øre såvidt jeg kan forstå giver en god besparelse for den der pendler. Såvidt jeg kan regne ud vil broen ca komme til at koste 1200 DKR om måneden? (nogen der kan bekræfte/afkræfte?) Mit spørgsmål går på: Hvorfor der ikke er flere der gør det? Altså får arbejdsgiveren til at trække udgiften fra bruttolønnen - for det er mit indtryk at langt fra alle gør det. Er det forbundet med ulemper for arbejdsgiveren med en sådan ordning? (hvor meget skal jeg lefle:laugh: )
Miriam Besvaret April 29, 2006 Rapporter Besvaret April 29, 2006 Nogle virksomheder tilbyder deres medarbejdere at trække omkostningerne for BroBizz'en direkte fra medarbejderens bruttoløn. Hvilket i kroner og øre såvidt jeg kan forstå giver en god besparelse for den der pendler. Såvidt jeg kan regne ud vil broen ca komme til at koste 1200 DKR om måneden? (nogen der kan bekræfte/afkræfte?) Mit spørgsmål går på: Hvorfor der ikke er flere der gør det? Altså får arbejdsgiveren til at trække udgiften fra bruttolønnen - for det er mit indtryk at langt fra alle gør det. Er det forbundet med ulemper for arbejdsgiveren med en sådan ordning? (hvor meget skal jeg lefle:laugh: ) Prøv at søg lidt herinde, det er et meget beskrevet område..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu