Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, jeg ville bare høre om der var nogen andre herfra der skal til MC-træning på Knutstorp på tirsdag 2. maj? Er der ellers nogen andre fra forummet her der dyrker RR eller trackdays på MC her i det svenske? Jeg søger nogen at ta til løb og træninger sammen med. Det er lidt kedeligt at færdes alene altid.

Besvaret

Hej runel Jeg flytter til sverige den 1 juni, har gået og tænkt lidt over om man kunne melde sig ind i en klub, hvor man kunne kører et par gange om måneden. Hvordan forgår det det egentlig, hvor tit kører man og hvad er prisen. Kunne muligvis godt værer interesseret. Med venlig hilsen Andreas

Besvaret
Jeg flytter til sverige den 1 juni, har gået og tænkt lidt over om man kunne melde sig ind i en klub, hvor man kunne kører et par gange om måneden. Hvordan forgår det det egentlig, hvor tit kører man og hvad er prisen. Kunne muligvis godt værer interesseret. Med venlig hilsen Andreas
Hej Andrea, jeg kører i Hyllinge MS (www.hyllingems.nu), og gir ml 200 og 400 sek for en træningsaften, plus selvf. licensen én gang om året, som koster 1000sek for en amatørlicens. Træningsaften foregår på den måde man tropper op sidst på eftermiddagen, ca. kl 17, og bliver inddelt i hold efter evner. Derefter gives der grønt flag og man har ca. 20 min på banen, så skiftes derhold. Man når ca. 3ture på en aften á 20 min. Har du kørt trackdays eller noget andet før? Hvad for en kværn vil du bruge til det?
Besvaret

Nå det var da ikke så galt. Jeg har en cbr 600rr på plader i dk.Og har længe tænket over at komme på bane, men syntes det er synd for den hvis den må i jorden. så tænkte på at købe noget lignende bare som bane racer. og så finde et sted man kunne kører et par gange om måneden. hvad kører du på. mvh andreas

Besvaret

Der findes også en klub der hedder noget i stil med syd skånske emse (mc) som koster næsten ingenting om året også har de nogen banedage hvor der køres i forskellige klasser. Har været med derude og nuppe billeder som kan ses på www.fotob.dk Vil gerne tage med derud efter 9/8 og nuppe billeder af jer når i kører hvis i har lyst?

Besvaret
Nå det var da ikke så galt. Jeg har en cbr 600rr på plader i dk.Og har længe tænket over at komme på bane, men syntes det er synd for den hvis den må i jorden. så tænkte på at købe noget lignende bare som bane racer. og så finde et sted man kunne kører et par gange om måneden. hvad kører du på. mvh andreas
Desværre ka man ikke træne så ofte. Hyllinge har typisk fire træningsaftner i løbet af året, og så er der klubmesterskaber, DM, SM samt endurance-racing man kan deltage i. Jeg har en TZR250R som jeg tidligere har kørt 250SP i DK med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...