Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Kunne det måske have noget at gøre med, at der færdes gående personale på tværs af banerne?????? Hvis I har så helvedes travlt, så kør hjemme fra 5 min. før, overhold hastighederne og slip for klippene i kortet. Hvor svært kan det være?
Det der usynlige gående personale du taler om har vist mere travlt med at passe kaffestuen end at betjene deres kunder. 30 km/t. så langt væk fra bommen er helt hen i skoven.
  • 7 months later...
Besvaret
Ja jeg faldt så i Polisens fælde, og fik køreforbud i Sverige i 2 måneder. 1) Er der nogle der ved om man for sit Danske kørekort tilbage, så man stadig kan køre bil i Danmark... i de papirer de har sendt mig fra Länsstyrelsen, fremgår det nemlig kun at køreforbudet gælder Sverige. 2) Eller skal jeg tage kontakt til det Danske politi og få et midlertidigt kørekort så jeg kan føre bil i Danmark.
Kan man få en update? Man må jo køre i DK, men hvis Polisen har eens kørekort, er dét jo problematisk...
Du for kortet tilbage med posten når tiden er gået.
Ingen ny køreprøve eller noget? Nej, jeg er ikke blevet taget ;)
Besvaret

jeg har været det samme igennem.. Du får en af dagene tilsendt et papir hvor du skal udfylde hvorfor, og hvordan du ser på det fra et sikkerhedsmæssigt synspunkt.. Det sender du tilbage.. og derefter finder de ud af straffen, og sender den sammen med kørekortet ! (jeg boede dog I DK da det skete) De må svjv ikke tage dit danske kørekort.. Og gør det vist kun hvis du er på vej ind i sverige. med venlig hilsen Frank

Besvaret

hej brian. jeg er samme sted. fik 3 mdr forbud,plus 4ooo i bøde.du får dit kort straks efter, hvis du husker og oplyse dit behov i danmark,arbejde, børn osv.dont cry just drive mvh padehat

• 2 weeks later...
Besvaret
jeg er samme sted. fik 3 mdr forbud,plus 4ooo i bøde.
Hvor lang tid går der fra forseelse til et brev om bøde/køreforbud kommer med Posten?
Besvaret

Enig!

Helt ærligt. Er det ikke nemmere bare at sænke farten? Lyder som Mr. Lovlydig nu. Men det stykke på broen er ikke meget længere end 500m. Hvor lang tid extra tager det lige hvis man overholder farten?
Hej med jer... Enig BS.... Nu kan jeg alligevel ikke lade være med at komme med lidt brok! Hvis man forsøger at overholde fart grænsen lige inde betalingsanlægget, så er der en eller anden der skal køre lige i ræven på en...og er der noget jeg ikke kan snuppe så er det, at man forsøger at overholde fart grænsen for ikke at skulle betale en skide fartbøde, og så er der en eller anden der skal ligge og presse en! hold dog afstand og respekter andre...... Derudover så er der en bane for brobizz og et par andre baner til andre muligheder......hvis man skal bruge sin brobizz så træk til venstre ( fra DK til SE ) og vælg derefter en bane...lad være med at kør mod de andre muligheder og så flå i rettet for at nå at komme ind før de andre ved brobizz!!!arrrrrr Hermed lidt brok på en ellers så regnfuld søndag!:fight: Nadynka
Besvaret

Ja syns også det er helt utroligt hvor hurtige folk körer over broen. Det er ikke så tit jeg körer over den, men sidst jeg körte over den, blev jeg bare helt chokeret. För brommen holder folk sleeet ikk farten. Men også efter brommen, jeg kom körende med 110 også kommer der bare (de fedeste) biler susende forbi mig med 140 i timen. Ikke fordi jeg syns det er irriterende, men syns bare det er utrolig at man körer over broen med en så höj fart.

Besvaret
För brommen holder folk sleeet ikk farten.
Synd :)
...syns bare det er utrolig at man körer over broen med en så höj fart.
Bort set fra det ulovlige element i ovenstående handling, hvad skulle så være problemet? At man ryger ud over kanten i "svinget" :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...