Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hurtigt spørgsmål som jeg ikke kunne finde svar på herinde.... Kan man aflevere sin bil på bilprovningen om formiddagen og så først hente den om eftermiddagen?? Nogen der har erfaringer med det??:confused:

Besvaret
Kan man aflevere sin bil på bilprovningen om formiddagen og så først hente den om eftermiddagen??
Nej ... det kan man ikke. Men, du kan henvende dig til et værksted som evt. kan gøre dette for dig. Mange værksteder har faste synstider, og kan derfor planlægge hvornår din bil kan komme til syn.
Besvaret

tak. Havde faktisk en tid i dg kl. 10.00.... på kontoret var der lukket og da jeg skulle chekke ind sagde systemet at det ikke er min inställningperiode eller noget i den retning??? Der var ikke negen mennesker på anlægget og jeg smuttede derfor igen.... Meget mærkeligt firma!!!!!!!

Guest ThomasO
Besvaret

Chekkede du ikke din booking på nettet et par dage inden? Hvis den var automatisk booket, betalte du så det kort der fulgte med? Lyder mystisk Har du god tid kan du også holde i køen for ubooket, så tager de en bil i ny og næ. Du betaler bare kontant i porten.Om morgenen er der mega mange biler, men det stilner af i løbet af formiddagen.

Besvaret
Chekkede du ikke din booking på nettet et par dage inden? Hvis den var automatisk booket, betalte du så det kort der fulgte med? Lyder mystisk Har du god tid kan du også holde i køen for ubooket, så tager de en bil i ny og næ. Du betaler bare kontant i porten.Om morgenen er der mega mange biler, men det stilner af i løbet af formiddagen.
Altså jeg havde ikke fået en indkaldelse, men eftersom min nummerplade hedder cnm402 kan jeg regne ud at jeg nu har kørselsforbud hvilket ikke er særlig fedt!! Derfor bookede jeg selv en tid inde på bilprovningen.se.... Fik ennda en reminder på mail et par dage inden min tid. Så ja, det er meget mystisk, men må køre derud her i eftermiddag og snakke med dem...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...