ccdj Skrevet May 3, 2006 Rapporter Skrevet May 3, 2006 Tænkte bare på om der var nogen herinde der er frisør eller kender en frisør, der kan klippe og farve mit hår, en aften i denne eller næste uge ????? .......Har siddet og ringet forgæves rundt til de første 30 frisører og ingen har tid!!!! Skal til bryllup på næste Lørdag.....så det er den eneste grund til det er lidt kritisk :D Håber der er nogen der kan hjææææælpe en gravid desperat kvinde ....Er villig til at kører hvor som helst hen. smil fra Christina
splint Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Nu du skriver du vil køre hvorsomhelst, prøv frisøren i Oxie
Guest Supermule Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Du kan ringe til Rikke på 0045 28888854..... Så kan du jo lige høre hende ad om hun kan klemme dig ind.... :) Tænkte bare på om der var nogen herinde der er frisør eller kender en frisør, der kan klippe og farve mit hår, en aften i denne eller næste uge ????? .......Har siddet og ringet forgæves rundt til de første 30 frisører og ingen har tid!!!! Skal til bryllup på næste Lørdag.....så det er den eneste grund til det er lidt kritisk Håber der er nogen der kan hjææææælpe en gravid desperat kvinde ....Er villig til at kører hvor som helst hen. smil fra Christina
ccdj Besvaret May 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2006 Du kan ringe til Rikke på 0045 28888854..... Så kan du jo lige høre hende ad om hun kan klemme dig ind.... :) Er det din kæreste/kone??? :D .........det vil jeg da liiige prøve, men hvordan og hvorledes, kan hun gøre det om aftenen ved du det?? anyways 1000 tak. -Christina
Guest Supermule Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Ja det er min bedre halvdel..... :) Ring og hør hende ad.... Hun er jo hjemme hver aften, men har monster travlt pt.... Men du kan da prøve..... Er det din kæreste/kone??? :D .........det vil jeg da liiige prøve, men hvordan og hvorledes, kan hun gøre det om aftenen ved du det?? anyways 1000 tak. -Christina
Guest Trine Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Ja det er min bedre halvdel..... :) Man kan vel argumentere for det er din BEDSTE halvdel...eller måske din eneste halvdel:) Arh det er gazzzzzzzzzzzzzzzzzz
Guest Supermule Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Da en halvdel er halvdelen af én, må den bedre halvdel jo også nødvendigvis være den bedste.... ;) :D Man kan vel argumentere for det er din BEDSTE halvdel...eller måske din eneste halvdel:) Arh det er gazzzzzzzzzzzzzzzzzz
Kim H Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Har du prøvet Maggas Salon på Ramsbovägen? I Skivarp - selvfølgelig ...
ccdj Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Hey supermule... Jeg kan ikke sende en PM til dig men min mail adresse står under min profil.... Smil fra Christina
skallstorp Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Frisörer i Skurup, det er håblöst Der er rigtig mange frisörer i Skurup, men at få en tid det er håblöst. Jeg stod og med problemet for nylig og endte med at ringe til min gamle "sorte" frisör i Dragör. Jeg fatter det ikke, folk må blive klippet ofte i denne by og planlägge det laaaaang tid i forvejen
ccdj Besvaret May 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2006 Der er rigtig mange frisörer i Skurup' date=' men at få en tid det er håblöst. Jeg stod og med problemet for nylig og endte med at ringe til min gamle "sorte" frisör i Dragör. Jeg fatter det ikke, folk må blive klippet ofte i denne by og planlägge det laaaaang tid i forvejen[/quote'] Lige mine ord......Har aldrig oplevet noget lignende et sted var der sku' 3 måneders ventetid Ystad var ikke meget bedre. Men jeg fandt heldigvis en løsning :D smil fra Christina
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu