Spider Skrevet May 3, 2006 Rapporter Skrevet May 3, 2006 Hej Jeg vil nu flytte til Sverige, men har hørt at jeg ikke kan købe noget uden at flytte adresse derover Jeg er pt. ved at tage kørekort i dk hvor der kommer krav i kortet, skal jeg blive færdig med dette først? Eller skal jeg bare starte med at købe, og bare afslutte kørekort i Danmark Er der nogle der har erfaringer med at få bygget en bil om i SE?? Så kontakt mig venligst.. Håber der er en eller flere der kan hjælpe :)
Guest Supermule Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Du skal gøre dit kørekort færdigt i DK inden du flytter adresse.... Mht ombygning ved jeg ikke så meget... Hej Jeg vil nu flytte til Sverige, men har hørt at jeg ikke kan købe noget uden at flytte adresse derover Jeg er pt. ved at tage kørekort i dk hvor der kommer krav i kortet, skal jeg blive færdig med dette først? Eller skal jeg bare starte med at købe, og bare afslutte kørekort i Danmark Er der nogle der har erfaringer med at få bygget en bil om i SE?? Så kontakt mig venligst.. Håber der er en eller flere der kan hjælpe :)
Gio Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Er der nogle der har erfaringer med at få bygget en bil om i SE?? Så kontakt mig venligst..Så længe delene er godkendte til din bil-model, så er der ingen problemer. Så længe bilen ikke mister sin "identitet", præcis som i DK. www.vv.se kan give dig en masse yderligere info.
Spider Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Oki, nu er det pga handikap, hvor bla. blinklys skal flyttes... Er der nogle der har erfaring med dette... Hvis jeg skal forsikre en bil med special udstyr, er der et specialt forsikring selskab jeg skal høre først
BS Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Oki, nu er det pga handikap, hvor bla. blinklys skal flyttes... Er der nogle der har erfaring med dette... Er rimelig sikker på at når det kan godkendes i DK kan det også godkendes i SE. Tag kontakt til Vägverket www.vv.se De kan helt sikkert svare dig på det. Mht forsikrings selskab kender jeg ikke til nogen der er bedre end andre på det område.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu