Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Er der nogle af jer der kender en god golfbutik i eller omkring Malmö ? Jeg kender til Dormy, men er ikke imponeret. Specifikt leder jeg efter en Callaway bærebag, alternativt en Nike ditto.

Besvaret

De havde rigtig mange bags sidst jeg var ude i den butik der ligger ved "Hylliekrogen" (tror jeg nok det hedder) - den driving range/9-huls bane der ligger ved kystvejen mellem västra hamn og Limhamn

Besvaret
De havde rigtig mange bags sidst jeg var ude i den butik der ligger ved "Hylliekrogen" (tror jeg nok det hedder) - den driving range/9-huls bane der ligger ved kystvejen mellem västra hamn og Limhamn
Ja det er rigtigt de har en hel del:th2:
Besvaret

Ja, der er så ingen af disse som jeg kan bruge. Jeg er udemærket klar over at der findes diverse Proshops, men er der ikke, som i dk, nogle svine-store og ikke mindst billige butikker ?

Guest carspar
Besvaret

Her er golfstores i Norden http://www.golfstore.se/ Den i Vellinge er meget kendt for sin kvalitet i Skåne Men der er en masse butikker, der er jo som bekendt ca. 400.000 golfere i Sverige mod ca. 130.000 i Danmark, så udbudet er godt

• 3 weeks later...
Besvaret

Golfland i Helsingborg.....

Hejsa Er der nogle af jer der kender en god golfbutik i eller omkring Malmö ? Jeg kender til Dormy, men er ikke imponeret. Specifikt leder jeg efter en Callaway bærebag, alternativt en Nike ditto.
Hej MC mand...i Helsingborg ligger en rigtig god golfbutik med rimelige priser og et stort udbud....også galaway selvfølgelig..... Vi ku jo køre en tur derop på MC en dag ved lejelighed....hvad siger du til det?
Besvaret

Der ligger en stor en ved svågertorp, tror nok den hedder duni eller noget. Den ligger lige ved siden af Bauhaus og hydro tanken når man køre ind fra rundkørelsen.......

Besvaret
Der ligger en stor en ved svågertorp' date=' tror nok den hedder duni eller noget. Den ligger lige ved siden af Bauhaus og hydro tanken når man køre ind fra rundkørelsen.......[/quote'] Prøv dog at læse det færste indlæg! Der står den og den hedder dormy!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...