Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Først tak for en rigtig god og fantastisk informativ side. Vi har I 5 måneder ledt efter hus, i starten i København, men bl.a. pga denne side nu fundet et lækkert hus i Klagshamn på Signe Løfdal vej. I forbindelse med handlen fortalte sælger at der boede to danske familier i samme kvarter. Er det nogen herinde? Nu har jeg søgt i fora men vil alligevel spørge, er der slet ingen der har brugt advokat i forbindelse med huskøb i Sverige? Er der nogen der i retrospekt har fundet at man burde have brugt en advokat? Mvh Carsten og Vibeke (William og Agnete) :new:

Besvaret

Mange danskere i området Hej, Der er massere af danskere i området... og flere kommer til! På den anden side af Borrebäcksvägen bor der en del - og der bygges på livet løs. Vi (Min kone Heidi og datter Emeli) flytter selv ind til september, og vi kender 6 danske familier der flytter ind i samme byggeri. Ved at en af familierne havde en advokat på, men valgte til sidst at se bort fra rådgivningen og købe huset alligevel. Vh Pelle

Besvaret

Rigtig mange danskere I området som hvor Derome bygger, er der "kun" 16 danske familier der flytter ind ud af 29 af nye huse. Der skal nok blive snakket meget dansk over hækken. Flytter selv (inkl. konen) ind i uge 25 2007 på Louvisa gatan. MVH DAN

Besvaret
I området som hvor Derome bygger, er der "kun" 16 danske familier der flytter ind ud af 29 af nye huse. Der skal nok blive snakket meget dansk over hækken. Flytter selv (inkl. konen) ind i uge 25 2007 på Louvisa gatan. MVH DAN
- Der er også Lovisa gatan her. 16 danske par... så er det vel begge etaper du taler om? Har i børn? Pelle
Besvaret

Klagshamn Ja, det er for begge etaper, men jeg synes selv at det er mange danskere i et meget begrænset område. Men man kan ikke brokke sig over at andre har fået samme ide. Det skal da nok blive et par hyggelige danske højtider, så som Sankt Hans med videre. DAN NB. nej - vi har ingen børn.

• 2 weeks later...
Guest PeterK
Besvaret
Hej alle Først tak for en rigtig god og fantastisk informativ side. Vi har I 5 måneder ledt efter hus, i starten i København, men bl.a. pga denne side nu fundet et lækkert hus i Klagshamn på Signe Løfdal vej. I forbindelse med handlen fortalte sælger at der boede to danske familier i samme kvarter. Er det nogen herinde? Nu har jeg søgt i fora men vil alligevel spørge, er der slet ingen der har brugt advokat i forbindelse med huskøb i Sverige? Er der nogen der i retrospekt har fundet at man burde have brugt en advokat? Mvh Carsten og Vibeke (William og Agnete) :new:
Hej med jer, Der er MANGE danskere i Klagshamn. Vi kender flere og vi flytter selv ind i projekt Peab Skytteltrafiken 1. juli 2006 (2 voksne+1 barn). Vi har hørt at der er 4 andre danske par ud af 29 huse, så her er koncentrationen ikke så høj:) http://www.peab.se/Bostader_lokaler/Bostader/skane/Malmo/Klagshamn/Klagshamn1/Skytteltrafiken Jeg mener ikke en advokat er relevant som køber. Så hellere en byggesagkyndig!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...