CAC Skrevet May 6, 2006 Rapporter Skrevet May 6, 2006 Er det muligt at få "eftermonteret" læder på sæderne i en Fabia RS, såfremt jeg nu anskaffer mig sådan en brugt? Der er sportsæder i, så jeg aner ikke om det har noget at sige
Guest ThomasO Besvaret May 6, 2006 Rapporter Besvaret May 6, 2006 En af mine venner fik et tilbud på læder betrækning af en A6, det kostede 20.000dkr. Kan det virkeligt betale sig?
CAC Besvaret May 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 6, 2006 En af mine venner fik et tilbud på læder betrækning af en A6' date= det kostede 20.000dkr. Kan det virkeligt betale sig? Hvis det er så dyrt så bliver det helt sikkert aldrig aktuelt :
Guest ThomasO Besvaret May 6, 2006 Rapporter Besvaret May 6, 2006 Jammen for pokker de fleste biler koster fra 20-3x.000 mere med læderstue, det er da ikke så slemt. Tænk på det skal klippes, skæres, monteres og sys i hånden, det er ikke en std frakke de lige krænger på...
Furland Besvaret May 6, 2006 Rapporter Besvaret May 6, 2006 Er sku også lidt ked af ikke at have haft læder eller en mørkere farve som tilvalg til min RS, da junior med sikkerhed nok skal grisse lidt... Løsningen bliver så bare at købe nogle af de billige overtræk til under hans autostol, og så noget beskyttelse på bagsiden af forreste passager sæde... Håber det er blevet bedre når den skal skiftes ud engang... :)
Peter H. Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Er sku også lidt ked af ikke at have haft læder eller en mørkere farve som tilvalg til min RS' date=' da junior med sikkerhed nok skal grisse lidt... Løsningen bliver så bare at købe nogle af de billige overtræk til under hans autostol, og så noget beskyttelse på bagsiden af forreste passager sæde... Håber det er blevet bedre når den skal skiftes ud engang... :)[/quote'] Vi har aldrig problemer med at få säder rene,Det er bare en täpperenser.Og så dufter de også bag efter :):)
Guest ThomasO Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 En af mine venner har købt en voksdug, de kan fås uden det blanke plastikagtige skær. Er heller ikke så glat, nærmest som ru kraftigt stof der kan maskinvaskes. Den anvender han under barnestolen, den har reddet ham fra lidt babygylp og sådan. Han formulerede det nogenlunde som at : Så slipper man for at stå der og lade som om man er den bekymrede far, der ivrigt medgiver hustruen at det er synd for den lille at den gylper.... mens man bare glor panisk på sædet og indvendigt skriger - min biiiiiiiiiiiiiiiiil....
Furland Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Vi har aldrig problemer med at få säder rene' date='Det er bare en täpperenser.Og så dufter de også bag efter :):)[/quote'] Ja den info er jo altid god at have, når uheldet rammer ved siden af voksdugen... :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu