Nif Skrevet May 11, 2006 Rapporter Skrevet May 11, 2006 Det er da nok det mest lærke vejr vi har for tiden. Og har lige planlagt en tur i biffen i aften ved Lynge til MIP 3 Er der nogen som har været der i for nylig. Tænkte om der var HELT proppet så man skal være der længe før, eller om det er gået af mode. Vil jo helst ikke hænge ud der i 2 timer, hvis det er fint nok at komme 15min før.
Nif Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 hihi Ok tager det som et nej. Så må hellere være der 45min før :th2:
Knirke Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Hi :-) Der er MEGETproppet! Vi var der i sidste uge og kom en time før, men endte med at holde i kø i 20 min. og da vi så endelig fik en plads - (hvilket ikke ligefrem var nemt) så stod vi yderligere i kø i 35min til mad :-) God tur :-) Vh Denise Ps. Den er SUPER fed ;-)
ulmus Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Nu er det ganske vist mange år siden, jeg sidst har været i grusgraven, men jeg synes da, at en del af charmen netop er at komme tidligt og gå op og hente mad og drikkelse og nyde det gode vejr.:)
Toft Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Man skal ikke komme 15 min før kick off, slet ikke som vejret er pt. Er man i øvrigt utilfreds med betjeningen i Kiosken/Burgerhouse, så skal jeg nok sparke til min lillebror+lillesøster, som vælter rundt i grusgraven på 10. sæson (eller er det 12. sæson) :D
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Kan jeg høre nogen sige BILLIGE BILLETTER??????????????????? Eller hører jeg bare stemmer.......... :D Og luk røven BS....... ;) Man skal ikke komme 15 min før kick off, slet ikke som vejret er pt. Er man i øvrigt utilfreds med betjeningen i Kiosken/Burgerhouse, så skal jeg nok sparke til min lillebror+lillesøster, som vælter rundt i grusgraven på 10. sæson (eller er det 12. sæson) :D
Nif Besvaret May 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2006 Ja super film, og rigtig hyggelig stemning. Vi skulle lige se Hokus Krokus så planen var at være der ½time før. Vi endte med en hel time før, og holdt i lang kø. Så helt perfekt jeg ikke ventede til sidste øjeblik. Betjening og personale: Ja det var også perfekt. De var rigtig hurtige i de 4 luger der var åbent. Meeen en ting var altså lidt kikset. Skal man have en pølse OG popcorn og meget andet i forkerte sammenhæng, skal man først stå i den ene kø. Derefter kan man så stå med sit kolde mad i køen for at få det andet. Bla. også med slush ice og slik. Men hurtige var de.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu