Guest jxhab Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Problemet er bare at forhandleren så skal stå for garanti osv. Talte med en "lokal" der havde en masse gode informationer, blandt andet har du som forbruger krav på min 3 mdr. garanti på en brugt bil og du kan reklamere over hvadsomhelst i garantiperioden som forhandleren bare skal ordne.. Nu skal jeg lige finde loven, men det lyder da kanon og vil sansynligvis gøre det svært at køre et privatkøb over en forhandler. /Henrik Ikke nødvendigvis.. Jeg kender flere der har købt privat men igennem en forhandler.. Det koster dog lidt mere men det kan lade sig gøre. Jeg tror dog det er rent performa fordi låneselskaberne incl. banker ikke er så glade for at låne penge til private bilkøbt.
Lyth Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Hmm... Ved du hvordan de er kommet i kontakt med de forhandlere så? Det er godt nok irriterende.. Man står lidt i en Gråzone.. Ikke nogle andre banker/Finansieringsselskaber som godt vil låne ud til privatkøb?
HenrikP Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Vi ahr brugt den Danske afdeling af Foreningssparbanken til huslånet og kunne godt låne til bil herigennem qua vores danske indkomst. Vi valgte bare at vente det halve år det tager i SE inden GE vil låne pengene. /Henrik
skallstorp Besvaret May 30, 2006 Rapporter Besvaret May 30, 2006 Nu har jeg prövet GE moneybank !!!!!! Da vi står for at köbe bil kontaktede jeg Andreas Öhman på GE. Jeg tänkte at det var lettere at gå direkte da min mand betaler skat i DK nu og derfor ikke er registreret på nogen indtägt herovre. Jeg faxede efter aftale hans sidste lönseddel og har så derefter modtaget en mail om at han også skal have en ansättelses kontrakt ?? Han kan se på lönsedlen at han har väret ansat siden 1986. Og så skal han have hans Danske personnr ?? Vi har boet her siden 1996. Han skal lave et fuldständigt kreditkontrol på ham. Det er ok, der er intet at skjule, men hvad vil han finde efter 10 år ?? Let, nej det er ikke.
skallstorp Besvaret June 1, 2006 Rapporter Besvaret June 1, 2006 Det var ikke så svärt Fik allerede besked igår om at det var ok. Så han kan da ikke have nået at checke i DK.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu