gika1234 Skrevet May 14, 2006 Rapporter Skrevet May 14, 2006 Hej :-) Er der nogle af jer, som har fundet personer, som kommer og underholder ved en børnefødselsdag - f.eks. klovn eller ballon-mand? Kan finde masser af hjemmesider i Danmark - men det kniber i Malmø. Hilsen Gitte
dan Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 I fredags holdt vi min søns 10 års fødselsdag med rollespil fra rollespil.com. Han tager alle steder hen, og sikkert også malmø. Han bor i Kbh. Det var vildt godt.
gika1234 Besvaret May 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2006 underholdning Tusind tak for svaret - det var sødt af dig. Sarah bliver 2 år - har jeg vist glemt at skrive - så hun er nok lidt for lille - men tak alligevel. Gitte
Michael Rasmussen Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 Du kan leje en hoppeborg af mig på 4x4 meter for 500,00 du kan også ved en PM få et tlf nummer på en god ven af mig der hedder bo som tager ud til netop børnefødselsdage som ballonklovn/tryllekunstner
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu