Humle Skrevet May 18, 2006 Rapporter Skrevet May 18, 2006 er vist skattepligtige i Danmark men er de også i Sverige ?
Guest Supermule Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 Skat af pokergevinster er IKKE skattepligtige i DK...... Jeg ved ikke med SE, da jeg spiller med mit danske visakort... er vist skattepligtige i Danmark men er de også i Sverige ?
Gio Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 er vist skattepligtige i Danmark men er de også i Sverige ?http://www.borsen.dk/650.87812 http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/22/164213.htm - inkl liste over hvilke poker-sites der kan "tilbyde" skattefri gevinster. Dette er reglerne for Danmark - men eftersom Sverige jo også er et EU-land, så ville jeg gå ud fra det samme. Pokersite Licens Skatte- frit i DK 24hPokerCosta RicaNej32RedpokerGibraltarJa32RedpokerCanadaNejActionPokerAntiguaNejAsianapokerMaltaJaBestpokerMaltaJaBET24.comMaltaJaBet365StorbritannienJaBet365PokerHollandske AntillerNejBetandwinGibraltarJaBetButlerStorbritannienJaBetfairHollandske Antiller NejBetsafeCosta RicaNejBetssonMalta JaBodog PokerCosta RicaNejCanbetStorbrit. og AustralienJaCdpokerAntiguaNejCelebpokerCanadaNejCentrebetHollandske AntillerNejCrazypokerCanadaNejDoylesroomHollandske AntillerNejEmpirepokerGibraltarJaEurobetGibraltarJaExpektMaltaJaFairpokerAntiguaNejFulltiltpokerCanadaNejGames Grid PokerMaltaJaGamingclub-pokerGibraltarJaGlobetGibraltarJaHeypokerMaltaJaHoldempokerCanadaNejInterpokerHollandske AntillerNejLadbrokespokerGibraltarJaNoble PokerAntigua NejNordicbetIsle of ManNejPacificpokerGibraltarJaparadisepokerCosta RicaNejParbetMaltaJaPartypokerGibraltarJaPlanetpokerHollandske AntillerNejPoker.comCanadaNejPokerchampsMaltaJaPokernowGibraltarJaPokerplexHollandske AntillerNejPokerroomCanadaNejPokerstarsCosta RicaNejPokerworldJamaicaNejPrestigepokerHollandske AntillerNejRitzclubonlineAlderney & Hol. AntillerNejRoyal Vegas PokerCanadaNejScandicbookmakersEnglandJaSportingbetEnglandJaStan JamesGibraltarJaTitanpokerAntiguaNejTruepokerCanadaNejUltimatebetCanadaNejUnibetMaltaJaVCpokerGibraltarJaWilliam HillHollandske AntillerNejWPTonlineAlderneyNej
Gio Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 Formatteringen i indlægget gik i ged...bær over med mig - jeg har ikke lige tid til at støve tags igennem, for at finde syntax-fejl :o
claus Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 Var det ikke kun hvis spillestedet var inde for EU , eller husker jeg helt galt....
Guest jxhab Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Var det ikke kun hvis spillestedet var inde for EU ' date=' eller husker jeg helt galt....[/quote'] Det er helt korrekt, spiller du på sites inden for EU så er det skattefrit og det samme gælder for Sverige, jeg har undersøgt det med Ladbrokes..
claus Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Det er helt korrekt' date=' spiller du på sites inden for EU så er det skattefrit og det samme gælder for Sverige, jeg har undersøgt det med Ladbrokes..[/quote'] Super..... kan kun sige game on.......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu