leon Skrevet May 21, 2006 Rapporter Skrevet May 21, 2006 Hej Alle Jeg har nu gentagne gange skrevet til skat, men de har ikke svaret og ventetiden er altid mega lang når jeg ringer. 1.Så kan jeg få svenskeplader på mc´en inden jeg får afgiften tilbage i dk. 2.Det er en mc jeg har været i gang med at sætte i stand i snart mange år, jeg har heller ikke fået den registreret over i mit navn endnu er det nødvendigt mhs til afgift retur? Mvh Leon
BS Besvaret May 21, 2006 Rapporter Besvaret May 21, 2006 Umiddelbart kan jeg ikke tro du kan få afgift retur når den ikke står i dit eget navn. For så kunne det i princippet være en cykel du har stjålet. Er da nysgerrig hvad det er for en MC du pusler på?
Bjarne233 Besvaret May 21, 2006 Rapporter Besvaret May 21, 2006 1. Nej det tror jeg ikke du kan (og slet ikke når den ikke står i dit navn??) Men ring til Skat på finsensvej i kbh, mener det er dem der tager sig af det (eller endnu bedre....mød op derinde) 2. Se 1 :th2:
leon Besvaret May 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 21, 2006 Cykel Det er en gammel Honda xl 350r en offroader jeg har haft den i 3 år nu. Den er sat tip top i stand og nu skal jeg have afgift retur på den. Den er nu meget herlig i byen, ellers rækker de 31 hk ikke langt. Men nu har jeg brugt 3 år så den skal IKKE sælges. Leon
HenrikP Besvaret May 21, 2006 Rapporter Besvaret May 21, 2006 Jeg tror du skal have danske plader på den først.. /Henrik
hsahirf Besvaret May 22, 2006 Rapporter Besvaret May 22, 2006 Uden at kende de specifikke regler, så burde man da kunne få afgift tilbage selvom et køretøj ikke er indregistreret - mht. at bevise ejerskab, så foregår det vel på samme måde som hvis man ønskede et sæt danske nummerplader? Der kan man jo heller ikke bare indregistrere et eller andet stjålet køretøj. Den tidligere registreringsattest beviser jo at der er betalt afgift på køretøjet og en evt. købsaftale el. lign. klarer ejerskab ....
leon Besvaret May 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 22, 2006 syn Så kom jeg endelig igennem til skat. Den skal synes i dk inden jeg kan få penge retur, så det må jeg jo så gøre. Mvh Leon
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu