Jump to content

5 års gennemgang på lejlighed

Recommended Posts

Guest Mogens
Besvaret
Er det tilsvarende i Sverige?
Det er ikke mange hits, der er på dét emne - er der ingen "nybyggere" blandt læserne ?
Besvaret
Det er ikke mange hits' date=' der er på dét emne - er der ingen "nybyggere" blandt læserne ?[/quote'] Ellers skal jeg spørge på arbejdet på mandag.. har en svensk kollega der har været byggeleder, hun må vide en ting eller to om det. Mind mig om det, hvis jeg glemmer det.
Guest Mogens
Besvaret
Ellers skal jeg spørge på arbejdet på mandag.. har en svensk kollega der har været byggeleder, hun må vide en ting eller to om det. Mind mig om det, hvis jeg glemmer det.
Fino - jeg skal bruge info den 31/5, hvor der er bestyrelsesmøde ;)
Besvaret

Hejsa Jeg kunne jo ikke lige fortælle så meget, men der er ikke nogen lovpligtige gennemsyn som i Danmark. Hun vidste mest om B2B handler, men en meget kendetegnende svensk ting, så skal det stå i aftalen hvis der er gennemsyn. For nogle år siden var der en standard mange aftaler henviste til, hvor der var en 2 års gennemsyn. Det skulle for nogle år siden være ændret til 5 år. Men det bedste råd hun gav (med de info jeg kunne give hende), var at læse kontrakten igennem for det skulle stå i den.

Guest Mogens
Besvaret
Men det bedste råd hun gav (med de info jeg kunne give hende), var at læse kontrakten igennem for det skulle stå i den.
Jeps - tak for info !

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...