Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene

Guest Supermule
Besvaret

Der er masser!!! Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem, hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;)

Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene
Besvaret
Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem' date=' hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;)[/quote']Et gæt: Oxie!?....:rolleyes:
Guest Trine
Besvaret
Der er masser!!! Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem, hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;)
Når en Vellingeborger bevæger sig fra Vellinge fora til Oxiefora så bør han nok overveje at det måske ikke omhandler Vellinge.
Guest Supermule
Besvaret

Helt ærligt.......... Det havde jeg fandme ikke set..............:D God damn..........Totalt moerke herude.......;)

Besvaret
Hej Helene, Velkommen til SE og tillykke med jeres Datter, Vi er Danskere, eller "var" ;) .... og har en datter på 1½, så når Caroline bliver noget ældre og ikke sover hele dagen, kan vi altid snakkes ved, så ungerne kan lege igennem... Vi bor forresten i Jågersro villastad ca 4 km fra oxie.
Besvaret
Hej Helene, Velkommen til SE og tillykke med jeres Datter, Vi er Danskere, eller "var" ;) .... og har en datter på 1½, så når Caroline bliver noget ældre og ikke sover hele dagen, kan vi altid snakkes ved, så ungerne kan lege igennem... Vi bor forresten i Jågersro villastad ca 4 km fra oxie.
Tak for den fine velkomst! Hvor lang tid har I boet i SE? Ja Caroline må jo nok vente lidt endnu med at komme ud og lege, men alle siger jo at det går så stærkt med de kære små:-) Helene
Besvaret
Hej Helene Velkommen til Oxie :) . Jeg bor selv i Oxie med mand og 4 børn, vi har boet her i 3 år nu og trives rigtigt godt. Der bor ret mange danskere i Oxie, se evt. den gamle tråd her http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3199 Hilsen Anna
Hej Anna Tak for velkomsten:-) Jeg synes også vi allerede trives godt her, det er et dejligt roligt område. Vi bor på Fajansvagen. Hvor gammel er din yngste? Evt. en fremtidig legekammerat til Caroline:)
  • 4 weeks later...
Besvaret

Vi skal også bo i Oxie og min kone og jeg har en datter på næsten 6 mdr. Vi rammer Oxie omkring d. 15/7 - 1/8 :fight: Oxievangvägen v. golfbanen.. Det er sådan lidt i nærheden af centeret men med en mark lige bagved :rolleye:

• 4 weeks later...
Besvaret

oxie

rækkehus, 117 m2 + udestue + den sædvanlige garage :th2: hej.. bor der egentlig mange danskere i Oxie ?
:new: ja der bor en del dansker her ca 400 vi bor på kungsåkersvägen og har en dreng på 3 og en lige om hjørnet
Besvaret

Alder / Arbejde / Vej Bare lige sådan for at høre lidt om de forskellige (som har lyst) til at besvare ovenstående: Jeg kan jo selv lige starte med vores familie: Michael, 34 år, arbejder i Ballerup, Oxievångsvägen Dina, 30, arbejder i Avedøre, Oxievångsvägen Malou, 6 mdr, arbejder ikke, Oxievångsvägen Ole, 26 mdr, arbejder ikke, Brønshøj/Oxievångsvägen

• 3 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...