Jump to content

Recommended Posts

Guest jxhab
Skrevet

Er der nogen af jer som har lidt erfaring omkring priser på værksted? Er det billigere eller dyere i Sverige? Her tænker jeg på autoriserede værksteder og mere specifikt VW..

Guest jxhab
Besvaret

Mjah det giver fin mening, men for mig så står jeg nemlig og overvejer om jeg skal flytte en bil fra Amager til Sverige for at forsætte fejlsøgningen og egentlig har de ikke været synderlig dyre hos SMC indtil videre faktisk.

Min erfaring... er egentligt logisk nok.... jo større glasfacader og fancy bygninger' date= jo større chance er der for at du betaler ekstra for service. Der er jo kun kunderne til at betale for det. Kunne forestille mig den lille i Skurup er ok med priserne. Rent instinktivt :rolleyes:
Besvaret

Jeg kom lige forbi Mercedes i Hillerød og de gav mig en prisen på et lille service 5.500 Dkr Da jeg brugte Mercedes i Ängelholm blev regningen for det samme 2.000.- Dkr Så jeg mener bestemt det er billiegere. SMC, var det ikke dem som var med i kontant i går :fight:

Guest jxhab
Besvaret
Jeg kom lige forbi Mercedes i Hillerød og de gav mig en prisen på et lille service 5.500 Dkr Da jeg brugte Mercedes i Ängelholm blev regningen for det samme 2.000.- Dkr Så jeg mener bestemt det er billiegere. SMC, var det ikke dem som var med i kontant i går :fight:
hehe jo men nu er SMC jo forskellig fra sted til sted, lige som DinBil er =)
Besvaret
Min erfaring... er egentligt logisk nok.... jo større glasfacader og fancy bygninger' date= jo større chance er der for at du betaler ekstra for service. Der er jo kun kunderne til at betale for det.
Det er ikke engang løwn. Jeg er indtil videre endt her http://www.jarlsbilservice.com/ med BMW'en. Der er ingen fancy facade - men rigtig fin personlig service og meget rimelige priser. Men VW er nok ikke lige deres speciale!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...