louisekarup Skrevet May 25, 2006 Rapporter Skrevet May 25, 2006 ja jeg mangler bare at plukke renteudgifter ind men hvor skal jeg gøre det? nu er det sådan at jeg ikke havde renteudgifter hele 2005 da vores hus først var færdig bygget i aug derfor begyndte vi først at betale af på lån der, hvor skal jeg skr det beløb, og hvordan kan jeg vide hvordan renteudgifterne bliver i 2006 og isåfald hvor skal jeg skrive det? og endnu engang tusind tak til jer piger og "drenge" der sidder herinde og ved en masse om det her skidt louise oxie
Nils Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 ja jeg mangler bare at plukke renteudgifter ind men hvor skal jeg gøre det? nu er det sådan at jeg ikke havde renteudgifter hele 2005 da vores hus først var færdig bygget i aug derfor begyndte vi først at betale af på lån der, hvor skal jeg skr det beløb, og hvordan kan jeg vide hvordan renteudgifterne bliver i 2006 og isåfald hvor skal jeg skrive det? og endnu engang tusind tak til jer piger og "drenge" der sidder herinde og ved en masse om det her skidt louise oxie æh, hvad er det, du er i gang med at udfylde? Hvis det er din danske selvangivelse, skal du skrive renteudgifterne i 05 under ja, renteudgifter. 2006 - den tid den sorg. Hvis det er forskudsopgørelsen, kan du jo bare sjusse ud fra den månedlige udgift. Det kommer sig ikke så nøje, hvad man skriver der, du får bare skat tilbage eller en ekstraskat, hvis du ikke har været helt præcis. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu