Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej jeg regner meget snart med at Købe en Audi A4 Cab. skal derfor lige hør her, om findes der en god autoriseret Audi forhandler i malmø. ved at der findes noget der hedder "Din bil". men har hørt at de skulle have dårlig service.

Besvaret

Vil næsten æde min gamle hat på at i de tråde du har læst dårligt om Din Bil Malmö har kunnet læse om Motorcenter Skurup, Din Bil Trelleborg, Michelsen Bilar Tomelilla :th2:

Besvaret
Hej jeg regner meget snart med at Købe en Audi A4 Cab. skal derfor lige hør her, om findes der en god autoriseret Audi forhandler i malmø. ved at der findes noget der hedder "Din bil". men har hørt at de skulle have dårlig service.
I Malmö findes der kun Din Bil som er autoriseret forhandler, så hvis ikke disse kan betegnes som god (hvilket er en diskussion jeg vil stå udenfor da jeg ingen erfaring har med dem), så er svaret nej. Du kan på Audis hjemmeside (surprise!) finde en liste over forhandlere og værksteder i Skåne: http://www.audi-af.se/cgi-bin/namescan.pl?ort=Sk%E5ne
Guest Trine
Besvaret
er der ikke noget der svare til SMC biler i Sverige som man har i Danmark' date=' fordi jeg synes at smc biler har super service[/quote'] Hvis du synes SMC har super service så smut du bare ned til DinBil.
Guest Trine
Besvaret
Nu er der jo altså 16 afdelinger spredt rundt om i DK...
Ja men er DinBil ikke den svenske fætter til SMC?? han spørger til en kæde af forhandlere der sælger VW, AUDI o.lign..
Besvaret
Ja men er DinBil ikke den svenske fætter til SMC?? han spørger til en kæde af forhandlere der sælger VW' date=' AUDI o.lign..[/quote']Fordi Din Bil på Pilotgatan er skod-bananer, så er der jo noget der tyder på at dem i Trelleborg er det modsatte. Præcis som med folks oplevelser af SMC i DK. Du lød bare som om du skar dem alle over én kam. :D Jeg har selv kun erfaring med Pilotgatan...og de er ikke positive. Og det er endda en underdrivelse.
Guest PeterK
Besvaret
Jeg har en ven så skal af med sin Audi A4 3,0 Delfingrå med bordeaux læder og 18" fælge. Mener den har gået ca. 60.000km og er fra 2003. Jeg ved også den er HYSTERISK velholdt og er topserviceret da han arbejde hos Audi/DK

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...