Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvad kunne der være af fordele og ulemper ved at købe den smukkeste af alle dielsel biler, nemlig Audi A4 Cabriolet 2,5 TDI kontra selvsamme model bare i benzin? Hvis man kører meget, 200+ km. om dagen. Der er ikke en eneste til salg på bilweb.se, er det et godt eller skidt tegn? De holder prisen godt på mobile.de lige så godt som benzin udgaven. Glæder mig til se jeres svar

Guest Mogens
Besvaret
Hvad kunne der være af fordele og ulemper ved at købe den smukkeste af alle dielsel biler, nemlig Audi A4 Cabriolet 2,5 TDI kontra selvsamme model bare i benzin?
At BMW 330d cabrio er produceret ;)
Hvis man kører meget, 200+ km. om dagen.
Ja, du skal køre en del for at hente "merprisen"
Der er ikke en eneste til salg på bilweb.se, er det et godt eller skidt tegn? De holder prisen godt på mobile.de lige så godt som benzin udgaven.
Du kan ikke sammenligne svenske og tyske forhold - der kører jo langt færre dieselbiler i Sverige ift. Tyskland !
Besvaret
Hvad kunne der være af fordele og ulemper ved at købe den smukkeste af alle dielsel biler, nemlig Audi A4 Cabriolet 2,5 TDI kontra selvsamme model bare i benzin? Hvis man kører meget, 200+ km. om dagen. Der er ikke en eneste til salg på bilweb.se, er det et godt eller skidt tegn? De holder prisen godt på mobile.de lige så godt som benzin udgaven. Glæder mig til se jeres svar
MB CLK er klart den diesel cab man skal köbe..:)
Besvaret

I mine øjne er rimer diesel og cabriolet altså ikke sammen. Tænk at høre diesel lyden mens, man kører med åben caleche fremfor en lækker motorlyd af en v6-er eller måske endda en v8-er.

Besvaret

Jeg gjorde mig ligeledes overvejelser omkring diesel da jeg købte min A4 cab. Som credde skriver, så spiller diesel og cab' bare ikke sammen - jeg mindes at have set et Top Gear clip hvor Jeremy & co anmelder A4 cab 2.5d. De skyroser motoren (og bilen ;o)), men konkluderer ligeledes at åbne biler og diesel ikke hænger sammen... Mvh Alex

Besvaret
I mine øjne er rimer diesel og cabriolet altså ikke sammen. Tænk at høre diesel lyden mens' date=' man kører med åben caleche fremfor en lækker motorlyd af en v6-er eller måske endda en v8-er.[/quote'] Men hvis man er vild med bilen og har langt til job, er der jo kun den mulighed :):) Sidst vi var på ringen så vi en a4 TDI og et kanon rör på og den löd godt :):)
Besvaret
I mine øjne er rimer diesel og cabriolet altså ikke sammen. Tænk at høre diesel lyden mens' date=' man kører med åben caleche fremfor en lækker motorlyd af en v6-er eller måske endda en v8-er.[/quote'] Hihi, hvis det er med det gammeldags barnevognstag er det vel heller ikke fedt sevom den er lukket :tongue2:
Besvaret
Men hvis man er vild med bilen og har langt til job, er der jo kun den mulighed :):) Sidst vi var på ringen så vi en a4 TDI og et kanon rör på og den löd godt :):)
Ja det er også lidt den konklusion jeg kom frem til. Som sagt kører jeg langt, men vil gerne have fornøjelsen af en Cab. CLK Merceren er for fed, men også noget dyrer. Jeg vidste slet ikke at BMW 330 Cab. var lavet. Har set meget på 330 cd. Men jeg synes nu man får en smukkere bil i audien, men det er jo en smagssag. Tak for jeres input. Jeg smutter afsted til tyskland imorgen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...