Michael Skrevet May 29, 2006 Rapporter Skrevet May 29, 2006 Er netop ved at lægge penge til en bolig i Bunkeflostrand omend det ikke er uden betænkeligheder, og jeg er i tvivl om man bør flytte hvis man overhovedet er i tvivl Nuvel, jeg har afsat hele dagen i morgen til sådan lige at kigge området ud omkring Bunkeflostrand/Limhamn/Hyllie. Prøve at få et "feel" for det. Vil gerne have lidt råd og anvisninger på hvordan jeg finder lidt rundt derovre. Hvad siger i der allerede bor derovre? Hvordan ser det ud med 1) Indkøbsmuligheder supermarked, bager, pizzaria og hvor er f.eks. det nærmeste storcenter? 2) Hvor er det oplagt at promenere og gå gåture? 3) Hvordan kommer jeg til stranden? Evt. naturområde/reservat man kan gå ture i? 4) Andet interessant/seværdigt i og omkring Limhamn/bunkeflo? Gerne lidt om afstanden kan cykles, gåes eller i bil. (Tager i øvrigt min GPS med:laugh: ) Hälsninger M
Jette Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Tips og tricks Hej Michael, Selv om jeg ikke er flyttet endnu, har jeg da fundet ud af følgende: I Bunkeflostrand er der en ICA og en thaifood restaurant ved Klagshamnsvejen. Begge dele udemærkede. Bager: Pas Pizzaria: Se tråd om dette Storcenter: Check www.malmo.se og se deres links Limhamn har også ICA Malmborgs på Linnégatan (www.malmo.se har også bykort) Gåture langs vandet i Bunkeflostrand eller ved Klagsham, på Limhamn Ön er skønt Klagshamn har en fin strand (den tange der rager ud efter Bunkeflostrand). Du skal nok tage bilen til Sverige og så ved jeg ikke hvordan du vil checke cykel afstand til og fra Men som du selv skriver: Vær sikker på at du vil flytte, ellers er det jo lige meget hvor tæt der er til et pizzaria, en skøn gåtur og lign. Held og lykke med beslutningen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu