hsahirf Skrevet June 3, 2006 Rapporter Skrevet June 3, 2006 Et lille tip hvis man skal med toget fra DK til SE: Der er en fejl i opsætningen af billetmaskinerne på metrostationerne - hvis man køber en voksen-billet, KBH->Malmø, på business, så skal man kun betale 40 DKR for enkelttur og 80,- tur/retur. En enkeltbillet uden business koster 72 DKR
Madsen Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Tak for tippet! Det sparede lige en masse af vores gæster i lørdags for at punge ekstra meget ud!
Rasmus Rosenquist Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Desværre, venner! Så er det kun en tillægsbillet man kan købe for kr.40. Man skal stadig have den "rigtige" billet på sig sammen med businessbilletten. Business-tillægs-billetten er altså ikke i sig selv gyldig rejsehjemmel til turen over/under sundet, og bliver man billetteret, kan det let ende med en kontrolafgift. Mvh Rasmus Rosenquist
Madsen Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Så er det kun en tillægsbillet man kan købe for kr.40. Man skal stadig have den "rigtige" billet på sig sammen med businessbilletten. Business-tillægs-billetten er altså ikke i sig selv gyldig rejsehjemmel til turen over/under sundet, og bliver man billetteret, kan det let ende med en kontrolafgift. Mvh Rasmus Rosenquist Mine 4 gæster blev billeteret og der skete intet... Måske 4 togkontrollører har sovet
Rasmus Rosenquist Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Hmm Du kan være sikker på, at der er en togrevisor (eller hvad de nu hedder) der ikke har kigget rigtigt efter. Jeg arbejder til daglig med lige netop disse billetautomater, og ved derfor med sikkerhed, at det forholder sig som jeg skrev i det tidligere indlæg. For kr.40,- får man kun en tillægsbillet. Al logik siger vel også, at man ikke kan køre kbh-malmø for kr.40 på business, mens det koster kr.72 på monkey.... Mvh Rasmus Rosenquist PS. Ovenstående er udtryk for mine personlige holdninger, og er ikke en officiel udtalelse fra noget selskab.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu