Guest Nadynka Skrevet June 5, 2006 Rapporter Skrevet June 5, 2006 Hej alle Jeg står i den situation at jeg skal betale min første "svenske" regning, det betyder også at jeg ikke har fået min netbank op at stå endnu, hvor sørgen går jeg hen og betaler den ? jeg ved godt det koster ekstra men den skal jo betales....hjælp er der nogle der ved hvor der ligger et "posthus" eller et andet sted hvor jeg kan betale den ? På forhånd tak ;) Nadynka:new:
claus Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Du skal en tur i Kassa Service i Mobilia, som jo nok er det tætteste på dig...... De er så flinke derovre....
Guest Nadynka Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 tak for det... Du skal en tur i Kassa Service i Mobilia, som jo nok er det tætteste på dig...... De er så flinke derovre.... Ok super tak for det, ved du iøvrigt om der er åbent idag ? i DK er det jo en helligdag..... Iøvrigt kan de vel være ligeså flinke som damerne på skatteværket Nadynka ;)
Markowitch Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Der er åbent i dag. Det er kun helligdag i DK. Men husk, i morgen 6. juni er det svensk nationaldag og alt har lukket - tror jeg.
Mmmelissa555 Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Hvis du betaler via posthus, koster det, så vidt jeg husker 45 kr. pr. regning, men man kan også betale via banken, man laver en aftale med banken om at man sender sine regninger til banken, også er det banken der söger for de bliver betalt. Prisen er selvfölgelig afhängig af hvilken bank man har, men noget med 100 kr. hver 3. mdr. eller sådan noget. Da jeg skulle betale mine regninger i SE förste gang, betalte jeg via posthuset, vidste ikke at man ku betale via banken.
laughingfrog Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 ja, Kasse service er den svenske modpart til posthuset når vi snakker regninger, ellers kan de nu også klare den i banken, hvis de gider, det gjorde jeg da med de først måneders husleje, osv, uden gebyrer, indtil min netbank og internet kom op og køre
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu