Markowitch Skrevet June 5, 2006 Rapporter Skrevet June 5, 2006 Hejsan, Jeg er førstegangskøber og er lidt utryg ved at købe en brugt bil, da jeg ikke kender alverden til de fejl og mangler der kan være. Uden bil, er det også besværligt at tage rundt omkring i Skåne og kigge på brugte biler. Men nu har jeg fundet et site hvor det ser ud til at der er en objektiv vurdering af brugtbiler. Det er KVD bilauktioner og findes bl.a. i Landskrona. Deres site er www.bilauktioner.se. Er der nogen af Jer der har brugt sitet og evt. budt på biler dér? Ellers tænkte jeg på at købe en ny Skoda Octavia 1.9 TDI DSG med PF til ca. 220.000 SEK. Jeg skal køre ca 110 km hver dag og vil gerne have noget komfort, men ikke nødvendigvis prestige ;). Derudover har Volkswagen en god rating hos de bilglade venner jeg har og det smitter jo også af på Skoda. Mvh Mark
Markowitch Besvaret June 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2006 Svarer lige på mit eget spørgsmål bilauktioner.se sælger hovedsagligt biler fra staten og firmaer og ikke fra private. Men da ingen ser ud til at kende sitet, lukker vi bare emnet. Men prøv at kigge derind engang i mellem. Det ser ud til at der er nogle sjove biler derinde såsom denne BMW 320i limo http://www.bilauktioner.se/index.lasso?page=/obj/fil/555nn/86/obj-12611487.lasso Well, case closed.
Guest ThomasO Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Bilauktioner? Hvis du er paranoid i din bilhandel bliver det da ikke bedre der. Du har 2 gode options, du har tænkt på at købe en ny bil, så får du en masse garanti med på den. Du kan købe brugt. Hvis du er paranoid over brugthandel så kan du da bare handle med PeterH. Han giver dig et års garanti, + din brugte bil er M-testet. Det svarer til en FDM attest. Så bliver en fejl ikke overført på dig fra den tidligere ejer. Iøvrigt har han en AUDI 1.9 diesel stc fra 03, kan det ikke være lige meget om der står VW, Skoda eller AUDI bagpå? Han taler dansk, og vi er flere der har rigtigt gode erfaringer med ham. Vil han handle må han da bare komme ned og hente dig. :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu