DKSEFR Skrevet June 5, 2006 Rapporter Skrevet June 5, 2006 Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken er den hurtigste vej ud af Västra Hamnen mod København og ville høre hvilke erfaringer i andre som bor i Västra Hamnen har? mvh peter
alex Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Howdy, vi kører ad Mariedalsvägen som bliver til Lorensborggatan (stort set lige igennem alle rundkørslerne) og så direkte på E20... Mvh Alex
DKSEFR Besvaret June 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2006 Det er også den vej jeg plejer at køre. Syntes bare der er rødt lys hele vejen igennem. Har også prøvet og køre af Limhamnsvägen langs vandet hvor der ikke er så mange lyskryds men havner altid bag en som kun kører 40 km/t Howdy, vi kører ad Mariedalsvägen som bliver til Lorensborggatan (stort set lige igennem alle rundkørslerne) og så direkte på E20... Mvh Alex
alex Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Det er også den vej jeg plejer at køre. Syntes bare der er rødt lys hele vejen igennem. Har også prøvet og køre af Limhamnsvägen langs vandet hvor der ikke er så mange lyskryds men havner altid bag en som kun kører 40 km/t He he - for tiden risikerer man jo også at blive fanget i en flok med gæs ;o)
Lars C Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Jeg kører også den vej Alex beskriver og har svært ved at tro det kan gøres hurtigere/kortere... Det der tager længst tid om morgenen nu, er at gennemskue hvor vejene omkring Maxi/Intentia er afspærret i dagens anledning (når man kommer til/fra TT garagen) - så hellere gæs
Guest Mogens Besvaret June 24, 2006 Rapporter Besvaret June 24, 2006 Jeg kører også den vej Alex beskriver og har svært ved at tro det kan gøres hurtigere/kortere... Enig - den er væsentlig hurtigere end de andre veje. Ikke mindst retur... Det der tager længst tid om morgenen nu, er at gennemskue hvor vejene omkring Maxi/Intentia er afspærret i dagens anledning He he - og seneste "påfund" er nu, at de vil afspærre Lilla Varvsgatan mm., så man skal hele vejen rundt med Barometergatan, hvis man bor på den "anden side..."
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu