Karina Skrevet June 6, 2006 Rapporter Skrevet June 6, 2006 Er der nogen som ved hvor den nærmeste losseplads ligger??? VH Karina
Gio Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Er der nogen som ved hvor den nærmeste losseplads ligger??? http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=761
Nif Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 Er der nogen som ved hvor den nærmeste losseplads ligger??? VH Karina Har du fundet den. Hvis ikke du har prøvet det før i Sverige så HUSK at tage penge med. Det er ikke alt man betaler for. Men ting man ikke kan genanvende koster. Det blev jeg noget overrasket over første gang vi var der :thumbdown
BS Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 Er det en genrel regel eller er det bare noget lokalt oppe hos jer?
Nif Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 Ja det aner jeg jo så ikke. Men her i weekende kan jeg lige spænde traileren på, og smutte ind forbi Malmø Kan huske at det koster 25.-sek per dæk på fælg. og jeg gav 100.-sek for 2 forruder. Men giver ikke noget hvis jeg kun fylder bilen med Jern.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu