Guest Cloe Skrevet June 9, 2006 Rapporter Skrevet June 9, 2006 Hej Er der nogen med udvidet selvangivelse (grængegænger) selvangivelse, som har modtaget Årsopgørelse for 2005? Og er der nogen der er bekendt med, hvordan man kan forvente at modtage den (selvangivelse indsendt primo maj).
Guest Trine Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Min er kommet retur men kun i min skattemappe på skat.dk. Der går ofte flere uger fra den er tilgængelig der til den printes og sendes fysisk. Ved de er svært overbelastet i SkatØresund så der kan desværre gå en del tid før de er i bund.
claus Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Min er kommet retur men kun i min skattemappe på skat.dk. Der går ofte flere uger fra den er tilgængelig der til den printes og sendes fysisk. Ved de er svært overbelastet i SkatØresund så der kan desværre gå en del tid før de er i bund. Du pressede dem også ;) :D
Guest ThomasO Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Jeg har altid ventet til tæt på deadline med at aflevere, så føles det som om det hele går hurtigere. Det skal alle i andre jo så ikke også gøre vel :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu