koustrup Skrevet June 9, 2006 Rapporter Skrevet June 9, 2006 Hej Folkens. Nu har jeg læst lidt frem og tilbage i de forskellige tråde herinde, og har fået indtrykket af at der er ldit kø fra mølmø og mod kbh. (altså på turen)! Jeg skal selv til at køre fra malmø (når vi finder noget), og ud i den nye ørestad... Er jeg helt galt på den mht. kø?? Kenneth
BS Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Det kommer jo meget an på tidspunktet du kører men jeg tvivler på at du vil opleve ret meget kø fra broen til ørestaden uanset tidspunkt.
Guest Supermule Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Det er uhyre sjældent der er kø...... Det er kun når øresundsforvirringen laver noget ude på broen, at der er "stop" i trafikken.... Ellers glider den som sild i olie..........
koustrup Besvaret June 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 9, 2006 Nu er det primært kl. 9 jeg skal være der, og køre hjem ved 17 tiden - Hvordan ser det ud hvis man skal længere ind i byen og kommer fra den svenske side?
BS Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Tror at hvis det er kl 9 er det værste taget af. Men regn med der alligevel kan være lidt langsom kørsel. Det er trods alt kbh vi snakker om.
koustrup Besvaret June 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 9, 2006 Okay, så kan jeg jo godt søge lidt længere ind i byen ;-) Tak for det allesammen, og god weekend.
Guest ThomasO Besvaret June 9, 2006 Rapporter Besvaret June 9, 2006 Det første kø du møder MOD kbh er når du drejer ind imod Sydhavnen efter fields, og vejen fletter ind med bilerne der kommer ind ude fra Sjællandsbroen. Jeg kører mest omkring 6:30 - 07:00, men idag kl. 09:10 susede jeg igennem som var det Søndag formiddag. Mellem 7 og 8 syntes jeg godt der kan være trafik, men ikke reel kø på noget tidspunkt... før sydhavnen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu