Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nå så fandt jeg da ud af hvad jeg skal have næste gang! Var lige en tur forbi bl.a RUF her i ugens løb i Tyskland og se hvordan de bygger deres biler og hold da op det spiller. Lidt inspiration http://www.ruf-automobile.de/content.php?seite=&rubrik=&id=〈=en
Jeg er helt enig. En klart drømmebil. Ombygget porsche, en klar favorit. Nok bare ikke til at betale for mit vedkommende forløbigt =) "The RUF Rturbo is built on the basis of the Porsche 996 Turbo and can be offered with 520, 550 or with 590 hp. Correspondingly, the torque increases to 830 Nm in the 590 hp version." Mums.
Besvaret
og hvorfor var det så lige at man ikke blev inviteret med? :laugh: mvh peter
Vores årlige tur Michael og jeg arrangere i klubben, den har du haft rig lejlighed for at tilmelde dig !!
Besvaret
Vores årlige tur Michael og jeg arrangere i klubben' date=' den har du haft rig lejlighed for at tilmelde dig !![/quote'] Den har jeg misset total. Det var en skam, men så har jeg da noget at glæde mig til næste år så.
Besvaret
Den har jeg misset total. Det var en skam' date=' men så har jeg da noget at glæde mig til næste år så.[/quote'] Til næste år er der jo andre ting på beding, men det bliver mindst ligeså godt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...