Miriam Skrevet June 11, 2006 Rapporter Skrevet June 11, 2006 Nå så fandt jeg da ud af hvad jeg skal have næste gang! Var lige en tur forbi bl.a RUF her i ugens løb i Tyskland og se hvordan de bygger deres biler og hold da op det spiller. Lidt inspiration http://www.ruf-automobile.de/content.php?seite=&rubrik=&id=〈=en
Guest jxhab Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Nå så fandt jeg da ud af hvad jeg skal have næste gang! Var lige en tur forbi bl.a RUF her i ugens løb i Tyskland og se hvordan de bygger deres biler og hold da op det spiller. Lidt inspiration http://www.ruf-automobile.de/content.php?seite=&rubrik=&id=〈=en Jeg er helt enig. En klart drømmebil. Ombygget porsche, en klar favorit. Nok bare ikke til at betale for mit vedkommende forløbigt =) "The RUF Rturbo is built on the basis of the Porsche 996 Turbo and can be offered with 520, 550 or with 590 hp. Correspondingly, the torque increases to 830 Nm in the 590 hp version." Mums.
thomas_lund Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Og helst I orange!!! *suk* Drøm som koster lidt for mange $$$
DKSEFR Besvaret June 12, 2006 Rapporter Besvaret June 12, 2006 Jeg så en RUF Turbo R baseret på en 993 for 14 dage siden i Monaco. Damn, den lyder godt mvh peter
Miriam Besvaret June 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2006 Vi var også på M og Alpina det var nu heller ikke dårligt
DKSEFR Besvaret June 12, 2006 Rapporter Besvaret June 12, 2006 Vi var også på M og Alpina det var nu heller ikke dårligt og hvorfor var det så lige at man ikke blev inviteret med? mvh peter
Miriam Besvaret June 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2006 og hvorfor var det så lige at man ikke blev inviteret med? mvh peter Vores årlige tur Michael og jeg arrangere i klubben, den har du haft rig lejlighed for at tilmelde dig !!
DKSEFR Besvaret June 12, 2006 Rapporter Besvaret June 12, 2006 Vores årlige tur Michael og jeg arrangere i klubben' date=' den har du haft rig lejlighed for at tilmelde dig !![/quote'] Den har jeg misset total. Det var en skam, men så har jeg da noget at glæde mig til næste år så.
Miriam Besvaret June 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2006 Den har jeg misset total. Det var en skam' date=' men så har jeg da noget at glæde mig til næste år så.[/quote'] Til næste år er der jo andre ting på beding, men det bliver mindst ligeså godt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu