Nenad Skrevet June 12, 2006 Rapporter Skrevet June 12, 2006 Hejse Jeg tror at jeg brugte over 2 min på at komme ud af centralen i Malmö pga. døren blev ved med at hakke i det. Kan ikke forstå at folk ikke kan finde ud af vente 30sek og tage det næste ledige rum, men skal bare masse ind. Så kom jeg af med den frustration Nenad
MC Manden Besvaret June 12, 2006 Rapporter Besvaret June 12, 2006 Hejse Jeg tror at jeg brugte over 2 min på at komme ud af centralen i Malmö pga. døren blev ved med at hakke i det. Kan ikke forstå at folk ikke kan finde ud af vente 30sek og tage det næste ledige rum, men skal bare masse ind. Så kom jeg af med den frustration Nenad Oh yeah... Så er jeg altså ikke den eneste der ikke fatter det svenske design, med kun 2 gennemgange på svingedøre ??? Det l*** virker jo aldrig ... I Dk er der altid 3 "gennemgange" (eller, hvad man nu kalder det) og det betyder man faktisk kan komme betydelig hurtigere igennem. Alle steder i Malmö (som jeg kender til) har de latterlige døre med kun 2 adgange. En anden ting..... de skydedøre der findes på centralen er da også til at blive vanvittige over... de tager 5-10 sekunder at åbne.... Godt der ikke er noget størrere i livet at brokke sig over
biz Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 Ja, jeg har mistet tog på den dør ! :( Okay kunne måske ha´ sørget for at være i lidt bedre tid.. :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu