Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

...og vær beredt på en varm dag. 21 grader i Nordsjælland her kl. 08:15 - og DMI mener vi kommer op omkring de 30 idag. *pyh*...kunne være rart hvis vi var vant til de her temperaturer :p

Besvaret
...og vær beredt på en varm dag. 21 grader i Nordsjælland her kl. 08:15 - og DMI mener vi kommer op omkring de 30 idag. *pyh*...kunne være rart hvis vi var vant til de her temperaturer :p
Jeg håber ikke det var brok Gio . Nu har jeg glædet mig til sommeren i sverige og varmen og den kan bare komme an! jo varmere jo bedre siger jeg!
Besvaret
Jeg håber ikke det var brok Gio . Nu har jeg glædet mig til sommeren i sverige og varmen og den kan bare komme an! jo varmere jo bedre siger jeg!
Næ nej...ikke brok. Jeg skal bare lige vænne mig til temperaturer omkring brusebads-grader. No way jeg brokker mig, når der nu kan grilles til langt ud på aftenen, og sommernatten kan klares i en lille let trusse :laugh: :th2:
Besvaret
Næ nej...ikke brok. Jeg skal bare lige vænne mig til temperaturer omkring brusebads-grader. No way jeg brokker mig' date=' når der nu kan grilles til langt ud på aftenen, og sommernatten kan klares i en lille let trusse :laugh: :th2:[/quote'] Går du aftentur kun iført tanga'er ? Pas på at polisen ikke ser dig :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...