Thomas Besvaret October 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2006 Hej Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og prøve at svinge en kølle, for at se om golf er noget for mig. Angående pay and play, tager man så bare ud på en bane og lejer ustyr for derefter at gå i gang uden at man har vist at man faktisk kan finde ud af det? Hvis man så bliver bidt af det. Er så de golfsæt de f.eks. har i biltema til ikke mange penge gode nok til hygge golf? mvh Jakob Kort sagt så ja... Men tror ikke det ville være specielt fedt at gøre, da man jo så ikke ved hvordan man skal gøre. Find en der har spillet, og tag med vedkommende, få lidt fif og prøv dig frem.. Og de sæt du køber i biltema er da sikkert gode nok:)
MC Manden Besvaret October 10, 2006 Rapporter Besvaret October 10, 2006 Er så de golfsæt de f.eks. har i biltema til ikke mange penge gode nok til hygge golf? Nu har Thomas så svaret på dit andet spørgsmål, og så vil jeg lige give min mening om "golf"-sæt fra Biltema. Jeg vil ikke anbefale at købe dem. Brug bare liiidt mere på dine golfkøller og dit spil bliver meget sjovere. Køb hellere noget brugt til 1500 kr end nyt til 1500 kr. da du så får noget der er meget bedre. Billige golfkøller er kun med til at gøre det mere frustrende at spille golf. Du kan også finde en driver til 500 kr. ... Men, hvis du tror den er lige så god som en driver til 3000 kr, så tager du fejl.... desværre
Frakkel Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Find en der har spillet' date=' og tag med vedkommende, få lidt fif og prøv dig frem.[/quote'] Ok, tak for oplysningen. Er der en af jer garvede spillere der vil have en nybegynder med ud? mvh Jakob
Thomas Besvaret October 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2006 Ok, tak for oplysningen. Er der en af jer garvede spillere der vil have en nybegynder med ud? mvh Jakob Desværre har jeg dårligt tid til at spille selv, og når jeg skal bliver det ikke på en pay and play:) Men du er velkommen til at tage med ud og skyde lidt bolde!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu