Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Skal lige høre mht. svensk personnummer, er der er nogle der ved om det kan lade sig gøres uden pas? mit er desværre udløbet og vil gerne have personnummeret på plads hurtigst muligt og derfor nødigt vil vente på at pas kontoret få snøvlet mit færdig, jeg har andre former for id så som kørekort, sygesikring, dåbs og fødselsattest plus papirerne fra det danske folkeregister om min adresse ændring (tror de er grønne) ;)

Besvaret
Skal lige høre mht. svensk personnummer' date=' er der er nogle der ved om det kan lade sig gøres uden pas? mit er desværre udløbet og vil gerne have personnummeret på plads hurtigst muligt og derfor nødigt vil vente på at pas kontoret få snøvlet mit færdig, jeg har andre former for id så som kørekort, sygesikring, dåbs og fødselsattest plus papirerne fra det danske folkeregister om min adresse ændring (tror de er grønne) ;)[/quote'] Det går nok. Det internordiske flyttebevis er jo de danske myndigheders meddelelse til de svenske om, at du er den, du er. :)
Guest ThomasO
Besvaret

Da vi stod i Malmø med vores Internordiske flyttebeviser og skulle udfylde papirer, der bad de om yderligere legimitation. Nemlig vores pas. Men se om det kan lade sig gøre alligevel, du kunne jo "blive overrasket" over at det er udløbet, så går den måske alligevel....hvem ved... De er nu slet ikke så stivnakkede dernede, rigtigt flinke mennesker :th2:

Guest Nadynka
Besvaret

Kørekort

Skal lige høre mht. svensk personnummer' date=' er der er nogle der ved om det kan lade sig gøres uden pas? mit er desværre udløbet og vil gerne have personnummeret på plads hurtigst muligt og derfor nødigt vil vente på at pas kontoret få snøvlet mit færdig, jeg har andre former for id så som kørekort, sygesikring, dåbs og fødselsattest plus papirerne fra det danske folkeregister om min adresse ændring (tror de er grønne) ;)[/quote'] Hey Jeg viste bare mit kørekort, og så var det fint nok ;) Nadynka ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...