Hirsbro Skrevet June 18, 2006 Rapporter Skrevet June 18, 2006 Skal lige høre mht. svensk personnummer, er der er nogle der ved om det kan lade sig gøres uden pas? mit er desværre udløbet og vil gerne have personnummeret på plads hurtigst muligt og derfor nødigt vil vente på at pas kontoret få snøvlet mit færdig, jeg har andre former for id så som kørekort, sygesikring, dåbs og fødselsattest plus papirerne fra det danske folkeregister om min adresse ændring (tror de er grønne) ;)
Nils Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Skal lige høre mht. svensk personnummer' date=' er der er nogle der ved om det kan lade sig gøres uden pas? mit er desværre udløbet og vil gerne have personnummeret på plads hurtigst muligt og derfor nødigt vil vente på at pas kontoret få snøvlet mit færdig, jeg har andre former for id så som kørekort, sygesikring, dåbs og fødselsattest plus papirerne fra det danske folkeregister om min adresse ændring (tror de er grønne) ;)[/quote'] Det går nok. Det internordiske flyttebevis er jo de danske myndigheders meddelelse til de svenske om, at du er den, du er. :)
Nif Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Og tror heller ikke at de går op i om det er udløbet. Hvis det ligner dig på billedet kigger de nok heller ikke engang efter udløbsdatoen.
Guest ThomasO Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Da vi stod i Malmø med vores Internordiske flyttebeviser og skulle udfylde papirer, der bad de om yderligere legimitation. Nemlig vores pas. Men se om det kan lade sig gøre alligevel, du kunne jo "blive overrasket" over at det er udløbet, så går den måske alligevel....hvem ved... De er nu slet ikke så stivnakkede dernede, rigtigt flinke mennesker :th2:
Guest Nadynka Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Kørekort Skal lige høre mht. svensk personnummer' date=' er der er nogle der ved om det kan lade sig gøres uden pas? mit er desværre udløbet og vil gerne have personnummeret på plads hurtigst muligt og derfor nødigt vil vente på at pas kontoret få snøvlet mit færdig, jeg har andre former for id så som kørekort, sygesikring, dåbs og fødselsattest plus papirerne fra det danske folkeregister om min adresse ændring (tror de er grønne) ;)[/quote'] Hey Jeg viste bare mit kørekort, og så var det fint nok ;) Nadynka ;)
TheMustangMan Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Mit pas var også udløbet, og de skulle heller ikke se det, så det er der ingen problemer i. De skulle se mit kørekort som legimentation, thats it...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu