jan6465 Skrevet June 19, 2006 Rapporter Skrevet June 19, 2006 Jeg synes lige jeg ville advare lidt om en oplevelse jeg har haft med et firma fra Odense. Firmaet hedder Idea-line og udgiver sig for at kunne lave tilbygninger, havestuer, sommerhuse mv. Jeg har hørt at firmaet nu forsøger sig på Sjælland. Jeg har utrolig dårlig erfaring med firmaet og skal på det kraftigste opfordre til at man tænker sig om 2 gange før end man inleder et "samarbejde" med dette firma. Jeg hyrede firmaet til at opføre en tilbygning til mit hus og de har efterladt meg med en alvorlig gang Byggesjusk af værste skuffe... Men bedøm selv, jeg har lagt fotos ud på nettet så folk kan se hvad de går ind til med Idea Line. Eksempelerne er mange og omfattende og kan ses her på siden: www.bygge-sjusk.dk Mvh. Jan
BS Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Men vi bor jo i Sverige. Der har de vel ikke også tænkt sig at slå sig løs?
Guest Trine Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Det er flot du er bitter og irriteret over en håndværker, men det er da vel ikke det rette forum at bruge til den slags advarsel.... Mit råd er sgu at få det overstået, kør en sag og kom videre i livet, det ser ud til du bruger alt for meget tid og krudt på at få hævn.. Han er sgu ligeglad det er dit eget liv du forpester..
Mohlin Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Jag kan mycket väl förstå er Jan och familj! Visserligen håller jag med om att det kanske inte är det mest effektiva att skriva in här, men gud vad jag förstår er. Vi håller själva på att renovera vårt hus - inne på år 5 nu...och just nu är det badrummen. Vi har haft tur (?) att ha bra hantverkare, men man kan inte slappna av. Varje dag när man kommer hem är det rundtur och fotografering. Man kollar, lyfter, rycker och trycker för att se hur allt ser ut och om det håller. Badrummen påbörjades i maj, skulle vara färdiga efter 4-5 veckor, nu är vi inne i vecka 8 och målarna har inte satt igång ännu. Vi har EN toalettstol som står löst på golvet, man får ha en spann med vatten ståendes, ingen dusch, inget vatten mer än i köket... Hur fick ni tag i dessa klantskallarna? Det kan väl knappast varit per rekommendation? Stackars stackars er.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu