koustrup Skrevet June 20, 2006 Rapporter Skrevet June 20, 2006 Prøved via comboloan.se, og bliver ved med at få afvide at jeg kun skal betale ca. 3800 sek rk. pr. måned (ved 10 %)- kan det passe eller skal jeg øve mig lidt på det svenske? Kenneth ps. hvor mange år er det engeligt over?
Nils Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Prøved via comboloan.se, og bliver ved med at få afvide at jeg kun skal betale ca. 3800 sek rk. pr. måned (ved 10 %)- kan det passe eller skal jeg øve mig lidt på det svenske? Kenneth ps. hvor mange år er det engeligt over? Det lyder da meget rimeligt - godt 6 procent årligt til renter og afdrag. Løbetider i Sverige kan være både 30, 40 og 50 år, men begrebet har ikke den store betydning, da renten alligevel ikke er fast i perioden. Eksemplerne på comboloan er sikkert med lang løbetid by default, da de jo helst skal se så billige ud som muligt. :)
Guest Trine Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Typisk er det uden amortering (afdrag på hovedstol) også er løbetiden lidt ligegyldig... mener vi sidder på ca 4500 sek for 1 mil incl afdrag løbetid 50 år. så det passer nok meget godt..
koustrup Besvaret June 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2006 Er der nogle som har lånt ca. 720.000, over 50 år uden afdrag de første 10 år??? Det burde vel så være MEGET billigt (læs: vel ikke over 2000 kr.)???
Kim H Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Typisk er det uden amortering (afdrag på hovedstol) også er løbetiden lidt ligegyldig... mener vi sidder på ca 4500 sek for 1 mil incl afdrag løbetid 50 år. så det passer nok meget godt.. Enhver person i finanssektoren ved hvad "hovedstol" er, men så ved de vist også hvad amortering er ;) For de endnu ikke indviede er "hovedstol" det oprindelige lånebeløb ...
Guest Trine Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Enhver person i finanssektoren ved hvad "hovedstol" er, men så ved de vist også hvad amortering er ;) For de endnu ikke indviede er "hovedstol" det oprindelige lånebeløb ... Nja, amortering er en udtryk der bruges mere i Sverige end i Danmark. Danmark bruger afdrag fremfor amortering...derfor min oversættelse af amortering til afdrag...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu