Guest Trine Skrevet June 23, 2006 Rapporter Skrevet June 23, 2006 Så er det endeligt dokumenteret!!! P-vagter er imbecile ignoranter.. Jeg har fandme fået en p-bøde (for at glemme p-skive:rolleyes:, hvilken skamfuld gerning). Vagten har godt nok skrevet mit reg.nr rigtigt af enda men Ü så man ikke tager fejl:confused:, også skrevet i Fabrikat/mærke...."Mercedes"...flot så!! Nej 4 ringe efter hinanden er IKKE mercedes, det er Audi.... Måske burde man nægte at betale lortet og hentyde til at man ikke kender til en mørk Mercedes med det Registreringsnummer.... Fuck godt man ikke er p-vagt, hvilket lorte job. God weekend iøvrigt:)
Guest Supermule Besvaret June 23, 2006 Rapporter Besvaret June 23, 2006 Den ville jeg klart nægte.... Be' om dokumentation for bøden. Billede af bilen eller andet.... Har de det ikke, har de ikke nogen sag....
Admin Besvaret June 23, 2006 Rapporter Besvaret June 23, 2006 Og alle invandrere snyder med momsen og lugter af hvidløg....
Homer Besvaret June 25, 2006 Rapporter Besvaret June 25, 2006 Og alle invandrere snyder med momsen og lugter af hvidløg.... Jeg lugter ikke af hvidløg!!! :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu