Admin Skrevet June 28, 2006 Rapporter Skrevet June 28, 2006 Husk at betale den regning på 300 der kommer med ved indkaldelsen til syn. Der er ingen kære mor hvis man glemmer. Så mister man tiden og bilen får køreforbud, hvis man ikke kan nå at få en ny (hvilket man aldrig kan). Øvøv:mad:
BS Besvaret June 28, 2006 Rapporter Besvaret June 28, 2006 Er det noget nyt de har indført? For da jeg var til syn sidst betalte jeg ved ankomst.
Admin Besvaret June 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 28, 2006 Er det noget nyt de har indført? For da jeg var til syn sidst betalte jeg ved ankomst. Ja, det kom efter de afskaffede receptionen. I hvertflad her i Helsingborg. Så får du et girokort som skal betales i god tid inden syn.
Guest Trine Besvaret June 28, 2006 Rapporter Besvaret June 28, 2006 Men det står jo tydeligt på synspapirerne at der skal betales på forhånd ellers afbookes tiden.
Guest Supermule Besvaret June 28, 2006 Rapporter Besvaret June 28, 2006 Jeg betalte kontant ude på Valdemarsro ved ankomst....
Guest Trine Besvaret June 28, 2006 Rapporter Besvaret June 28, 2006 Jeg betalte kontant ude på Valdemarsro ved ankomst.... Min er til Fosie og det er en automatisk booket tid, sidst jeg var derude bookede jeg den selv pga ejerbytte (Oktober 2005) og der kunne jeg betale på stedet. Ved ikke om det gør en forskel.
Gio Besvaret June 28, 2006 Rapporter Besvaret June 28, 2006 Jeg betalte over nettet, og skal til syn med min i morgen. Jeg mener ikke der er noget at misforstå, da indkladelsespapiret skærer tingene ud i pap.
Admin Besvaret June 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 28, 2006 Jeg betalte over nettet, og skal til syn med min i morgen. Jeg mener ikke der er noget at misforstå, da indkladelsespapiret skærer tingene ud i pap. Jaja, jeg siger det også bare. Har man først fået køreforbud så glemmer man det nok ikke igen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu