Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL jeg bliver nød til at lave sådan en............
Pas på. De hører ind under overtrædelse af våbenlove. MEN FUCK DE ER GRINER, så jeg ville klare råde dig til at give våbenloven en finger bare for en stund og hyg dig med din appelsin/kartoffelkanon!!!
Besvaret
Pas på. De hører ind under overtrædelse af våbenlove. MEN FUCK DE ER GRINER, så jeg ville klare råde dig til at give våbenloven en finger bare for en stund og hyg dig med din appelsin/kartoffelkanon!!!
Yes I know..........................:laugh:
Besvaret

Anklaget for krigsførsel mod hjemland En tysk landmand blev for nogle år siden anholdt og anklaget for krigsførsel mod sin egen nation fordi han i en kæmpe koger havde valgt at skyde efter bilerne på autobahn som hans grund stødte op til. Kunne desværre ikke finde nogen ting om det på nettet med go griner alligevel

Besvaret

Ha ha det må jeg klart prøve en dag. Fra Kartoffelkanonsidens gæstebog: Monday 05th of June 2006: jonas fra kjørbekk (skien norge) asså faen, den potetkanonen du har laget er for svak!! jeg måtte doble lengden og lage en oksygen ventil på siden. da blei det saker av det! Hittil har jeg drept 4 måker 3 kråker og katta til naboen, så takk for ideen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...