Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har problemer med at hører radio (DR P3). Den spiller ca. 3-4-5 sekunder, og afbrydes derefter i lige så lang tid. Rimelig trættende at høre radio på den måde. Andre der har problemer med at modtage ?? Det plejer at virke fint.

Besvaret
Jeg har problemer med at hører radio (DR P3). Den spiller ca. 3-4-5 sekunder, og afbrydes derefter i lige så lang tid. Rimelig trættende at høre radio på den måde. Andre der har problemer med at modtage ?? Det plejer at virke fint.
Nu må du jo huske at DR er et gammelt firma der ikke lige er med på alt det nye.:D Deres netradio er ikke for god. Det plejer at hjæpe at sætte bufferen op i Media Playeren.
Guest jxhab
Besvaret
Du kan bare klikke ind på www.bjerring-jensen.dk Så kan du høre radio uden afbrydelser ;)
Hehe .. Embedded ting er sjove. Men du får jo stadig afbrydelser, hvis upstreamen forsvinder altså linket mellem DR og deres hostede streaming service.. Men ellers en fin service =)
Guest Supermule
Besvaret

Nej bare rolig..... det kræver jo at jeg bliver smidt ud af la Familia...:D

Det må jeg sige... Hatten af for det... Det fungere bare ! :th2: Nu ændrer du ikke din website, vel ??
Guest Supermule
Besvaret

Tak skal du ha'..... Det er bevidst holdt super enkelt, så der ikke er så meget "støj"...

Supersite (også god humor' date=' fotos btw)[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...