MC Manden Skrevet July 6, 2006 Rapporter Skrevet July 6, 2006 Jeg har problemer med at hører radio (DR P3). Den spiller ca. 3-4-5 sekunder, og afbrydes derefter i lige så lang tid. Rimelig trættende at høre radio på den måde. Andre der har problemer med at modtage ?? Det plejer at virke fint.
Guest Supermule Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Du kan bare klikke ind på www.bjerring-jensen.dk Så kan du høre radio uden afbrydelser ;)
Admin Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Jeg har problemer med at hører radio (DR P3). Den spiller ca. 3-4-5 sekunder, og afbrydes derefter i lige så lang tid. Rimelig trættende at høre radio på den måde. Andre der har problemer med at modtage ?? Det plejer at virke fint. Nu må du jo huske at DR er et gammelt firma der ikke lige er med på alt det nye.:D Deres netradio er ikke for god. Det plejer at hjæpe at sætte bufferen op i Media Playeren.
Admin Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Du kan bare klikke ind på www.bjerring-jensen.dk Så kan du høre radio uden afbrydelser ;) Vil du vædde ?
Guest Supermule Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Hvad har du råd til at tabe???? :D Vil du vædde ?
MC Manden Besvaret July 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2006 Du kan bare klikke ind på www.bjerring-jensen.dk Så kan du høre radio uden afbrydelser ;) Det må jeg sige... Hatten af for det... Det fungere bare ! :th2: Nu ændrer du ikke din website, vel ??
Guest jxhab Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Du kan bare klikke ind på www.bjerring-jensen.dk Så kan du høre radio uden afbrydelser ;) Hehe .. Embedded ting er sjove. Men du får jo stadig afbrydelser, hvis upstreamen forsvinder altså linket mellem DR og deres hostede streaming service.. Men ellers en fin service =)
Guest Supermule Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Nej bare rolig..... det kræver jo at jeg bliver smidt ud af la Familia...:D Det må jeg sige... Hatten af for det... Det fungere bare ! :th2: Nu ændrer du ikke din website, vel ??
Guest Supermule Besvaret July 7, 2006 Rapporter Besvaret July 7, 2006 Tak skal du ha'..... Det er bevidst holdt super enkelt, så der ikke er så meget "støj"... Supersite (også god humor' date=' fotos btw)[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu