Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer. Jeg må sige jeg er blevet imponeret over indholdet i dette debatforum. Nu har jeg boet i Malmö et års tid og er begyndt at savne nogen at dele erfaringer med og vende de spørgsmål med, der er til stadig forundring. Efter en dag surfing på forumet må jeg sige at der er høj kvalitet på hovedparten af indlægene, hvilket er imponerende for et frit forum. Jeg har også kigget lidt på netværksideerne der er kommet frem, og må sige at det lyder tiltalende at kunne mødes med folk i samme situation, og dele erfaringer i "løssluppen" tilstand face-to-face. Det skal dog være uden at danne snæversynet ghetto-tilstande. Måske er der nogen der har evner til at lave et større 'efter-sommeren' arrangement hvor man kan træffes? Jeg er åbenbart for gammeldags til kun at træffes på nettet. Endnu en gang tak for et godt forum, som jeg helt sikkert kommer til at anvende meget fremover. God sommer Mvh Jakob F

Besvaret
Hej med jer. Måske er der nogen der har evner til at lave et større 'efter-sommeren' arrangement hvor man kan træffes? Jeg er åbenbart for gammeldags til kun at træffes på nettet.
Hej Jakob Klik ind i den del af forummet der hedder "Arrangementer" og tryk på den lille fine "bobbel" der hedder New Thread..... Vupti, så er der arrangeret et "efter sommer party". Jeg kan desværre ikke 2. spetember, så find lige en anden dato, ikk ?? :th2: :tongue2:
Besvaret

Måske er det der skal til..! Jo det kan være man skulle hive sig selv op ved nakken.. Det kan være sommeren kan give inspiration til det. Ind til videre prøver jeg kræfter med ejendomsmarkedet, skattevæsenet, grundloven og andre trivialiteter der skal klares inden man bliver fuldt integreret...! Ses på broen..!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...