tim_pedersen_ Skrevet July 12, 2006 Rapporter Skrevet July 12, 2006 Jeg har kig på en Bostadsrätt i Lomma lidt nord for Malmø. http://bostad.jm.se/templates/ProjectPortal/ProjectPortal.aspx?id=3247 Det er JM som bygger. Der bliver bygget lejligheder i første række, 10 meter fra den fineste sandstrand med klitter og det hele. Hvad siger i til Lomma. Nogle der bor der nu eller som lige som jeg overvejer at flytte dertil. Og hvad med prisniveauet. Hvis jeg køber en lejlighed nu i 1 række med havudsigt. Kan man forvente den stiger det sammen som en tilsvarende lejlighed i VH med havudsigt i %. Eller vil der være mindre når vi tager Lomma. Alle kommentarer er velkomne vedr. Lomma. Mvh Tim
Nils Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Jeg har kig på en Bostadsrätt i Lomma lidt nord for Malmø. http://bostad.jm.se/templates/ProjectPortal/ProjectPortal.aspx?id=3247 Det er JM som bygger. Der bliver bygget lejligheder i første række, 10 meter fra den fineste sandstrand med klitter og det hele. Hvad siger i til Lomma. Nogle der bor der nu eller som lige som jeg overvejer at flytte dertil. Og hvad med prisniveauet. Hvis jeg køber en lejlighed nu i 1 række med havudsigt. Kan man forvente den stiger det sammen som en tilsvarende lejlighed i VH med havudsigt i %. Eller vil der være mindre når vi tager Lomma. Alle kommentarer er velkomne vedr. Lomma. Mvh Tim KØB! Nu kan jeg ikke lige finde artiklen igen, men jeg læste forleden, at Lomma er kåret til den bedste kommune i Sverige overhovedet ud fra en række livskvalitetskriterier. Det meget seriøse nyhedsmagasin Fokus stod bag den landsdækkende undersøgelse. Fokus lægger desværre ikke deres stof ud på nettet. VH har nærheden til byen, men der er nok ikke tvivl om, at Lomma er et godt sted at købe en god bolig. :)
tim_pedersen_ Besvaret July 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 12, 2006 Hej Niels. Ja jeg har læst at der er meget lav kriminalitet, nogle af sveriges bedste skoler osv osv. En 2 værelse på ca. 60 m2 koster ca. 1.700.000 med havudsigt, månedshyre ca. 3800 Sek. Jeg er klar over at det vigtigste er havudsigt i første række. Har den havudsigt vil boligen stige mere og altid være til at sælge igen. Jeg er dog i tvivl om priserne er for høje i forhold til VH eller det er ok. ? Tim
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu