Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej allesammen jeg håber en af jer kan hjælpe os. vi får hvalp her i næste uge hvilket vi glæder os til, men så har jeg lige fået afvide at mine forældre holde stor surprise fest for min lillesøster som lige er blevet udd. kok og som bliver 20 år. festen skal holdes ved mine forældre i viborg d. 19 aug. så problemet ligger i om der er nogle der kan passe vores samojede hvalp fra fredag aften til søndag eftermiddag. det er en tæve. vi vil gerne give en skilling. mvh louise og thomas oxie

Besvaret

Det vil vi da nok gerne Ja, det kan jeg ikke forestille mig, der skulle være noget i vejen for, at vi kan gøre... Jeg taler lige med Trine og vender tilbage først i næste uge. Vi har selv en border terrier unghund, en tæve, så det vil da garanteret være sjovt... Sanni

Besvaret
hej allesammen jeg håber en af jer kan hjælpe os. vi får hvalp her i næste uge hvilket vi glæder os til, men så har jeg lige fået afvide at mine forældre holde stor surprise fest for min lillesøster som lige er blevet udd. kok og som bliver 20 år. festen skal holdes ved mine forældre i viborg d. 19 aug. så problemet ligger i om der er nogle der kan passe vores samojede hvalp fra fredag aften til søndag eftermiddag. det er en tæve. vi vil gerne give en skilling. mvh louise og thomas oxie
Hej Louise & Thomas ville ellers gerne passe, men er sat til at føde 30 august så den går nok ikke :( Håber i finder en der vil passe, min erfaring er at det er "lettere" at efterlade sin hund privat, i stedet for på hundepension. Men står i en anden gang og mangler pasning så er jeg frisk. Har selv to tæver på henholdsvis 3 år og 1 år så en hund, fra eller til spiller ikke den store rolle :D smil fra Christina
Besvaret

til Christina uha er det allerede ved at være op over, kan godt huske at du har skr med termin, men ikke at det allerede var i næste mdr. har du overvejet den "svensk-danske mødregruppe???? jeg brugte den meget da jeg gik hjemme desværre bliver det ikke til så meget nu hvor man arb, men savner da alt den tøsse sludder som man ikke får mere, andet end den omang man har med kollegaer. knus louise

Besvaret
Ja, det kan jeg ikke forestille mig, der skulle være noget i vejen for, at vi kan gøre... Jeg taler lige med Trine og vender tilbage først i næste uge. Vi har selv en border terrier unghund, en tæve, så det vil da garanteret være sjovt... Sanni
hej Sanni det ville være super lækkert hvis i havde mulighed for at hjælpe, vil selvfølgelig også stå til rådighed en anden gang hvis det skulle være og vil da gerne betale for hjælpen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...