Katina Ali Skrevet July 13, 2006 Rapporter Skrevet July 13, 2006 Er der nogen der dagligt kører til Herlev eller omegn og har plads til en ekstra passager i bilen? Jeg arbejder i Mileparken, og har fast mødetid klokken 8:30 og fri klokken 15:00. Jeg bor i Lund og selvom samkørsel herfra kunne være perfekt, så kan et opsamlingspunkt i Malmø også være helt fint (Evt. Värnhem eller Södervärn). Mvh Katina A. Rasmussen
Katina Ali Besvaret July 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 28, 2006 Prøver igen.... Er der virkelig ikke nogen pendlere der kører til Herlev med bil? Jeg har tidligere kørt med Flemming, men han har skiftet arbejdsplads. Katina
Gio Besvaret July 28, 2006 Rapporter Besvaret July 28, 2006 Er der virkelig ikke nogen pendlere der kører til Herlev med bil?Bestemt, jow... Jeg vil dog ikke lige kaste mig selv ind som mulighed p.t., da jeg ikke ved om jeg fortsætter på mit nuværende job i Allerød. Er kun timelønnet som det ér nu, og mange ting kan ændre sig indenfor de næste måneder. Jeg krydser fingre for mig selv...og for at du får styr på en kørelejlighed :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu