Guest jxhab Skrevet July 18, 2006 Rapporter Skrevet July 18, 2006 Lördagen den 15 juli slogs det trafikrekord på Øresundsbron med 22.981 passerande bilar. Det gamla rekordet (22.294) som noterades den 23 juli 2005 har redan passerats två gånger tidigare i juli. Den kraftiga trafikökningen under juli månad beror bland annat på en fortsatt stor pendlingstrafik och att fler danskar och svenskar håller sin semester i grannlandet. - Kanske har det goda vädret gjort att många njuter sin semester i Öresundsregionen och inte reser söderut. Den starkt ökande pendlingstendensen verkar också hålla i sig även i semestertider, säger Sven Landelius vd på Öresundsbro Konsortiet i ett pressmeddelande. Under de första 16 dagarna i juli har trafiken på Öresundsbron stigit med ca 10 procent jämfört med samma period förra året och det finns goda utsikter till nya rekord om trafiken håller i sig under juli månad. (NFÖ) kilde: www.nfo.nu
Lars C Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Don't mention the war... Jeg skulle tilfældvis til DK på en lørdag - køen startede omkring skånegården:rolleye: Men til sidst blev jeg inspireret af lastbilerne der tydligvis have set ligende før - man tager simpelthen nødsporet frem til lastbilbrobizzbanen og vupti så er man i DK:th2: (nok ikke helt lovligt men...)
BS Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 Du har ganske ret i det ikke er lovligt. Men effektivt ja. Gør det dog aldrig i lastbilen eller personbilen selv for mere travlt har jeg ikke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu