CoolAIR Skrevet July 19, 2006 Rapporter Skrevet July 19, 2006 Er der nogen der har hørt om evt. planer om en afkørsel ved Kalkbrottsgatan/Klagshamnsvägen? Det ville i hvert fald være fedt for dem der skal til enten Bunkeflo-området eller det vestlige Malmö...
Jakob F Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 Afkørsel... Jeg var ude og se på hus i Klagshamn, og da sagde mægleren at der var planeret en lettere vej til motorvejen, som skulle forbinde al nybyggeriet derude med motorvejen, men så igen... mæglere.. de er fulde af gode historier..
Simon Irgens Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 Bor ikke i området med har en flickven der gør og kommer der derfor en del så det ville være med kyshånd og 10 min kortere køretur´s glæder jeg ville modtage det:th2:
macman Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 Håber det er en and Nu bor jeg selv i området og håber ikke det er tilfældet at man vil lave en ekstra afkørsel. Det er netop det gode ved at bo i dette område, at man slipper for motorvejstrafik, da den ledes udenom området. Jeg har ikke læst om dette, hverken i Sydsvenskan som plejer at være godt opdaterede el. andre lokale aviser.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu